Неће се мењати траса ауто-пута ! 



 




Неће се мењати траса ауто-пута !
26.11.2015. 09:26 | 9 коментар(а)



Промене трасе будућег ауто-пута Београд – Јужни Јадран неће бити, саопштила је министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић,

приликом посете Новом Пазару.

Како је и планирано, ауто-пут ће од Пожеге проћи подножјем Голије и преко Пештера, а у Бољарима ће се спојити са црногорским делом ове саобраћајнице. Размишља се само о краковима ауто-пута који ће са Коридором 11 повезати и друга подручја у овом делу Србије.

У односу на такозвану златиборску трасу, пештерска је краћа и јефтинија, а из заосталости извлачи два огромна подручја у Србији – Голију и Пештер. Ипак, неки политичари из Ужица и Златиборског округа и даље тврде да ће се борити за то да Коридор 11, уместо подножјем Голије и преко Пештера, прође преко Златибора.

– Имамо аргументе да ауто-пут према Црној Гори од Пожеге иде преко Златибора и потом поред Сјенице до Бољара. Јесте траса преко Голије краћа, али не може бити пресудна само километража, већ се у обзир морају узети и индустријски и туристички центри, градови које ће повезати. Тражићемо и компаративну студију да би се показало шта је најбоље за Србију,  каже Димитрије Пауновић, нови начелник Златиборског округа и високи функционер СНС-а. Он понавља да грађани на разним скуповима траже да се траса Коридора 11 усмери преко Златибора.

Пештерци, житељи подголијског краја и цела Рашка област биће сигурни да их чека бољи живот и да ће огромни природни потенцијали овог дела Србије коначно изаћи на видело и бити искоришћени, тек када градитељи стигну на Пештер и почну радови за које су заинтересовани Кинези, Турци, Азербејџанци…

Мостови и тунели

Траса од Пожеге до Бољара, преко Пештера, дугачка је 107 километара и за око 30 километара  је краћа од „златиборске трасе“. На овој деоници је предвиђена  изградња 16 великих тунела и више великих мостова. Изградња ће коштати око 1,5 милијарду евра.

Извор: Прибој онлине













Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Рекламирајте се на порталу Гласа западне Србије

Телефон: 032 347 001 | Мејл: redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (9)

  • smaki      | 27.Nov 2015.00:13 h

    pa i red je jednom da se i ovoj siromasnoj regiji podari nesto sto bi bi je ucinilo ipak malo boljom u smislu poboljsanja zivota i jos boljeg ionako dobrog suzivota srpslog i bosnjackog naroda Kroz zlatibor je izgradjen veoma dobar put a sada je konacno red da se malo ozivi ivanjica nasa lepotica planina GOLIJA KAO I PESTER KOJA JE VEKOVIMA BILA ZAPOSTAVLJENA A NEZABORAVITE DA JE I ONA DEO srbije u kojoj leze veliki potencijali kako poljoprivredni tako i drui koji mogu doneti boljitak kako sandzaku(raskoj oblasti)tako im republici Srbiji.
  • Nemanjić      | 26.Nov 2015.22:16 h

    Tendenciozan tekst. U tekstu nije navedeno koliko je tunela i mostova preko "zlatoborske " rute i koliko je zapravo put preko Zlatibora skuplji.Ako se ne varam 700 miliona. Drugo, ovom rutom već ide železnica koja će se rekonstruisati i magistralni put za Crnu Goru. Treće, put preko Ivanjice je kraći, a samim tim i brži, što ga sa aspekta putnika za more ili Beograd čini efektivnijim. Četvrto, proći će pored planine sa najvećim skijaškim potencijalom u Srbiji. Peto, prolazi kroz deo Srbije koji je nerazvijeniji i time mu pruža šansu za razvoj. Šesto, bliži je N.Pazaru kome je potrebno vezivanje i sa Beogradom , a ne samo sa Sarajevom. Sedmo, rudni potencijal peštera i Golije postoji za razliku od Zlatibora.osmo, ravnomerniji razvoj Zapadne Srbije. Deveto, blizina manastirima-Studenice i Sopoćana i Đurđevih Stupova, Crne reke i Gradca. Deseto, za Užice i Zlatibor postoji alternativa da se spoje sa autoputem i nastave spoj Višegrad-Niš... Treba biti realan, pragmatičan, a ne u vremenu "Užičke republike" i vikend naselja.
  • M      | 26.Nov 2015.19:53 h

    Dosta je priče o Beogradu, Zlatiboru,... Treba i druga mesta da žive, oni su u mnogo boljoj poziciji od drugih. Zbog onih, koji gledaju samo lični interes, Srbija izgleda kako izgleda. Navedena mesta se samo šire a druga odumiru. Ovo ne znači da ne treba raditi i ka Zlatiboru ali daj da napravimo još takvih mesta a ne na jednoj strani "Dubai" a na drugoj jad i beda.
  • PRELJINCI      | 26.Nov 2015.17:18 h

    Kamo srece da taj put zaobidje Preljinu,jer prolazkom puta mi izgubismo nase plodne njive,gde se gajila paprika,kupus...a sta sad ,zbog tih izduvnih gasova to vise nece moci.
  • )ja(      | 27.Nov 2015.09:08 h

    Probajte sa musmulama.
  • miki      | 26.Nov 2015.16:41 h

    Bilobi dobro da neko čuje i za Ivanjicu, a ne samo Zlatibor
  • zlatiborac      | 26.Nov 2015.20:11 h

    cuti bre sta vi znate-cuti-
  • era      | 26.Nov 2015.14:23 h

    Ministarka se nepita jer ce brzo biti promenjena kao i rasim ljajic
  • ivanjicanin      | 26.Nov 2015.12:50 h

    Pa valjda je i Skole ili ti Zoran Lazovic visoki funkcioner SNSa borice se da Ivanjica dobije autoput ili ce se svi politicari koji su bili ili ce biti u Ivanjici boriti iskljucivo za svoje intrese i za intrese svoje intresne grupe.
  • Miso      | 26.Nov 2015.14:58 h

    Ivanjica nema nikakav interes za prolaskom autoputa kroz neposredni cetar grada ,sta vise imace ekolosku stetu od istog. Ivanjici je pruga i auto put do Pozege sasvim dovoljno. Isto vazi i za Arilje. To je aksiom u citavom svetu,obaveza i prioritet je zaobilazak naseljenih mesta . Sasvim drugo pitanje je isplativost tog puta uopste apropo protoka saobracaja i mogucnosti njegove zimske upotrebe. To moze biti veliki fijasko jer ta trasa bi imala silnih problema od oktobra do maja sto je skoro pola godine .Mislim da Ivanjicani apsolutno nisu odusevljeni tom idejom bar oni koji su upoznati sa cinjenicom da taj put prolazi 200 metara od centra grada . Meni se pre cini da ce ta trasa doziveti bojkot nego zalaganje ivanjicana. No daleko je to od realzacije bar deceniju .
  • Кербер СКО      | 26.Nov 2015.10:17 h

    Ваљало би сад поставити питање. Зашто сте онда ишли у Пожегу. Следеће питање . Куда до Голије. А посебно круцијално питање како од ЧАЧКА до ПОЖЕГЕ.Зар није било паметније ићи на централну ШУМАДИЈУ КНИЋ МРЧЕВЦИ БРЕЗОВИЦЕ НА ЈЕЛИЦИ И ЕТО МЕЂУРЕЧЈА. МЕЂУТИМ што рече пкојни БРАНА ЦРНЧЕВИЋ човек је мали а глупости су велке.Главна три неписана закона у инвестицијама су:ИНВЕСТИТОР не зна ништа а плаћа СВЕ. Извођач не зна такође ништа а такође ради све Надзор зна све а не ради ништа и све редом зајебава. Пројектанти слушају инвеститора чешкају се испод пупка и деру све редом.
  • )ja(      | 27.Nov 2015.09:20 h

    Види се да си из будибогснама кад кажеш Мрчевци.Такво место једноставно не постоји али Мрчајевци,центар света (ко не верује нека мери),додуше мало искварено неким нагласцима,менталитетима,понашањима и др. донетим тамо однекуд.....
  • Miso      | 26.Nov 2015.09:56 h

    Sve se sada menja iz temelja i trasa i prioriteti. Ministarka to ne razume . U narednoj deceniji je jedino izvesan zavrsetak puta do Cacka .



  •  



























     


     

    © Глас Западне Србије
    Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
    060 5000 150, 032 347 001

    Импресум

    Статистика сајта:
    Прес: 71.323.337 посета
    Тренутно на сајту: 55 посетилац(a)