Тунел Кадињача једино решење за спајање Подриња са централном Србијом 



 

Тунел Кадињача једино решење за спајање Подриња са централном Србијом
21.10.2019 07:26 | 1 коментар(а)



Бајина Башта – Почетком октобра Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре издало је локацијске услове за пројекат
Кадињача, фото: РИНА

тунел Кадињача, што је био један од последњих корака, неопходан у процедури пре уговарања саме изградње. Кад Државна ревизиона комисија да сагласност на пројекат, креће се у процес експропријације земљишта, а почетак градње, како је најавила министарка Михајловић, може се очекивати 2020. године.

Председник општине Бајина Башта, Радомир Филиповић, истиче да је изградња тунела Кадињача једино и најбоље решење како би се Подриње повезало са централном Србијом.

Радомир Филиповић, председник општине Бајина Башта

“Ниједна саобраћајница неће дати тај ефекат као што ће то учинити тунел. Иако су неки говорили да од нас немају повратну информацију по питању изградње, ми смо свесни да је то наше једино решење и зато ћемо учинити све што је у нашој моћи, да изградња крене што пре. На тај начин инфраструктурно ћемо се повезати са остатком Србије, али и са тузланским кантоном који је један од развијенијих у Босни и Херцеговини. За изградњу тунела кроз Кадињачу заинтересовано је 16 општина са наше стране и 15 са стране БиХ, што је показатељ колико је он заправо битан”, рекао је за РИНУ, Радомир Филиповић.

Он истиче, да како је најавила министрака Зорана Михајловић, извођач радова који буде радио тунеле на изградњи аутопута Прељина – Пожега, градиће и тунел Кадињача.

Визуено решење за тунел Кадињача предсављено је у априлу у Ужицу, фото: принтскрин

“Ја немам ни најмању дилему да ће по завршетку пројектне документације почети изградња на коју смо чекали годинама. Јер никад се у Србији није толико радило и градило, а држава никад није била стабилнија, тако да је тунел Кдињача дефинитивно наша блиска будућност”. изјавио је Филиповић.

Изградњом тунела Кадињача ауто-пут Милош Велики и Моравски коридор добиће безбедну и брзу везу, тунел ће бити дугачак 1300 метара, а скратиће деоницу од Ужица до Бајине Баште за шест километара. На овај начин ће се изместити и најкритичније деонице познате по “лакат” кривинама, а овај део пута, због лоших услова, често је у зимским месецима затворен за саобраћај камиона.

 

РИНА











Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (1)

  • Сретен Подрињски      | 21.Oct 2019.21:44 h

    И ми у Љубовији једва чекамо да се пробије тунел испод Кадињаче како бисмо добили везу са централном Србијом.



  •  



























     


     

    © Глас Западне Србије
    Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
    060 5000 150, 032 347 001

    Импресум

    Статистика сајта:
    Прес: 74.422.232 посета
    Тренутно на сајту: 108 посетилац(a)