биће у прекиду док се не буде урадио тунел кроз Трбушане, рекао је градоначелник Чачка Милун Тодоровић.
„Биће то обилазни пут од Трбушана ка Пријевору. Та обилазница изаћи ће са горње стране од 500 до 700 метара, а када се буде завршио тунел, враћа се, односно, гради се нова саобраћајница у том делу од „Комуне” до сепарације у Трбушанима. Имамо интензивне разговоре са Коридорима Србије и са извођачима за Моравски коридор, такође и са кинеским партнерима на траси Чачак - Пожега, као и мештанима, са представницима Месних заједница, а држава, хоће, жели и мора да учини све да наши пољоприврени произвођачи, углавном који живе на овом делу територије Чачка буду што мање оштећени. Граде се два ауто пута, ако све буде у реду, до краја године крећемо и са трећим ауто путем, брзом саобраћајницом од Мрчајеваца до Крагујевца”, појаснио је Тодоровић.
Он је истакао да када се граде ауто путеви оволико и овим интензитетом, нормално је да дође до буке и прашине и до оштећења неких сервисних саобраћајница, али држава је ту да се ублаже ти ефекти и када се заврше радови да се поправе и изграде нове саобраћајнице.
Градоначелник Чачка Милун Тодоровић је претходних дана обилазио и пољопривредна газдинства у селима у околини Чачка, те је истакао да су углавном млади наследили од својих родитеља и дедова своја имања, и оно што радује јесте то да они константно докупљују површине са којима се граниче и мере које су уведене пре четири године о укрупњавању поседа дају резулатате.
„Сваке године тај износ подижемо, јер желимо да млади људи наставе да њихова деца остану на имањима, али постоје и предузетници на сеоским подручјима који се поред пољопривреде баве и производњом, машинском обрадом, обрадом папира. На тим подручјима имамо одличне произвођаче који запошљавају, као у Мршинцима 80 запослених са одличним примањима. Када би у сваком селу била једна добра домаћа мини фабрика, то би било дивно да поред пољопривреде основ за већину становништва буде и осавремењавање производње, као и помоћ у инфраструктури”, закључио је Тодоровић.
ГЗС