Mogu da ga vole ili ne, ali Vučić je neumorni neimar Srbije koji je izgradio više autoputeva nego što su to zajedno uspeli da urade Josip Broz Tito, Slobodan Milošević, Vojislav Koštunica i Boris Tadić. I tu neumitnu činjenicu potvrđuju konkretne brojke.
Za vreme Vučićeve vladavine, od 2013. godine naovamo izgrađeno je čak 609 kilometara, dok je u prethodnih 67 godina izgrađeno 596 kilometara autoputeva!
Najveći simbol totalne transformacije Srbije iz premoderne u hipermodernu državu koja ne zaostaje za najrazvijenijim zemljama je auto-put „Miloš Veliki", koji povezuje Beograd sa zapadnom Srbijom.
Deonice od Ljiga do Preljine, od Obrenovca do Uba, Lajkovca i dalje ka Požegi otvorene su u etapama od 2014. do 2025. godine.
Poseban značaj ima tunelski deo Pakovraće - Požega, koji je otvoren jula 2025. i dodatno je učvrstio vezu centralne i zapadne Srbije.
Paralelno s tim, pokrenut je najveći infrastrukturni projekat u istoriji Srbije - Moravski koridor, koji će povezivati Pojate i Preljinu kroz srce Šumadije.
Više od polovine trase je vec završeno, a radovi se odvijaju ubrzanim tempom.
Ne treba zaboraviti ni brzu saobraćajnicu od Batočine do Kragujevca, koja je decenijama bila obećavana, a završena tek u Vučićevo vreme.
GZS/ Informer
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.