посете коју организују Туристичка организација Златибор и Мона Хотел Менаџмент, саопштено је из туристичке организације.
Студијска посета за медије из Босне организована је на Златибору трећи пут за редом и представља један од најважнијих начина промоције најпосећеније српске планине у овој земљи. Традиционално, тржиште БиХ је простор са кога се бележи константан раст броја гостију и остварених ноћења на Златибору.
Фото: ТО Златибор
Током тродневног боравка на Златибору босански медији, од којих је највећи број из Сарајева и Бања Луке, обилазе познате атракције „златне планине“. Ове године за госте из БиХ организована је посета млекари „Наша Златка“ у Кривој Реци. Гости су имали прилику да се упознају са капацитетом и радом млекаре, а имали су прилику да дегустирају златиборски сир и кајмак који се овде производи по традиционалном рецепту уз примену савремене технологије.
Фото: ТО Златибор
Сасвим задовољни посетом гости су обилазак Златибора наставили шетњом кроз центар где су се упознали са историјом туризма на Златибору и значајним јубилејом који се прославља ове године, 125 година организованог туризма. Незаобилазна је била и посета традиционалној пијаци, а целокупан доживљај употпуњен је опуштањем у спа центру хотела Мона и гастрономским специјалитетима ресторана Перун.
Новинари из Босне су поред обиласка атракција имали прилику да посете Инфо центар ТО Златибор где су се упознали са радом и активностима туристичке организације.
Глас западне Србије