али пандемија изазвана вирусом корона изменила је пословање. Примећује се пад у продаји.
„Могу да кажем , да је у другој половини године, за разлику од прве половине, нешто релаксиранија ситуација и мало је лакше обављати посао. Оно што смо ми закључили код нас, пратимо све трендове, пад тржишта са европског пренео се на наше за једну трећину и по отом принципу и нашђа продаја је за једну трећину опала у поддносу на претходнуи годину”, каже директор продаје Дејан Гавриловић.
Ипак, структура купаца остала је непромењена, каже Гавриловић, јер „Ауто Чачак”, највише послује са фирмама.
Дејан Гавриловић, директор продаје фирме „Ауто Чачак”
„Наша флотна продаја заузима 80% од укупне наше продаје и то се није променило. Оно што се променило, то су количине, јер су сви своје буџете смањили, и самим тим је и количина за ту једну трећину опала. Тај пад у продаји се прелива на све моделе подједнако и то је оно што је добро у целој овој тешкој ситуацијиֲ”, наводи Гавриловић.
Ауто Чачак током целе године за све моделе има цене цене са попустом.
„Оно што је тренутно актуелно, за све купце Октавије А8, купцима дарујемо пнеуматике. Та акција траје до 31.12. и по свим очекивањима биће продужена и даље. Иначе, оно што је добро код нас, имамо широк дијапазон аутомобила, од малих градских до великих модела. Различит је и ниво цене, у нашој понуди имамо и цену за свакога и то је оно што нас одеђује као веома конкурентне. Гарантни услови, велика покривеност сервисне мреже у Србији и добра снабдевеност резервним деловима је оно што гарантује купцу одређену сигурност при куповини новог аутомобила”, закључио је Гавриловић.
ГЗС