потпуни препород. Гради се и у граду и на селу, а само у току ове године кроз бројне пројекте из републичког буџета уложено је преко 800 милиона динара.
„Имамо инвестиција које су у висини три годишња буџета наше општине, то је веома важно за наш опстанак. Гледамо да побољшамо и стандард и услове живота и да запослимо што више људи. Код нас су уситњења пољопривредна домаћинства којима је поред тих прихода потребан још неки како би имали квалитетнију егзистенцију”, рекао је председник Општине Мионица Бобан Јанковић.
Према његовим речима уз велику подршку Владе РС су успели, после огромних дугова, да поставе општину на ноге и планирају будућност. „Сада можемо да размишљамо шта ћемо радити за пет година а шта за десет и у ком смеру ће ићи наша варош. Ми желимо да она заузме место у Србији које јој припада”, казао је Јанковић.
Веома важан пројекта тренутно у мионичкој општини је реконструкција школске топлане у градску, која је предвиђена да се ради у три фазе.
„Прве две подразумевају прикључење свих јавних објеката у једну целину, а трећа је да свако наше домаћинство од следеће године има могућност да се прикључи на топлану”, нагласио је Јанковић.
Резултат доброг вођења популационе политике полако показује и резултате, јер ће већ следеће године у први разред бити упистано више првака. Према речима председника општине Мионица циљ је да већ 2021. године имају већи број становника у односу на попис од 2011.
„Све што радимо је за будућност наше деце, а основни циљ нам је улагање у образовање и надамо се да ће наша деца бити поносна сутра у каквој су држави одрасли”, казао је Јанковић.
Бања Врујци, највеће туристичко насеље које припада мионичкој општини, је развојна шанса овог места. Тако да је локална самоуправа решила да више инвестира у овај бањски бисер. Такође мишљења су да ће се помоћу туризма увезати и индустрија и пољопривреда и привреда и култура и здравство.
Консултант за развој рецептивног туризма Јасна Драгојевић истакла је да се од почетка 2019. интезивно ради на развоју рецептивног туризма и новина као што су низ нових туристичких производа у односу на оно што се виђа у Србији.
„Направили смо производе који имају своју мисију од очувања културно - историјског наслеђа до неговања контакта са природом и људских вредности. Сви програми су намењени како инвдивидуалним тако и корпоративним клијентима. Ослањајући се на наш највећи бренд војводу Живојина Мишића следимо његове постулате и сигурни смо да ће рецептивни туризам доживети свој процват у наредних пет година. Општина Мионица има велике потенцијале за развој како руралног тако и бањског туризма. Бања Врујци ће се и даље развијати, а ту је и конгресни туризам који тек очекујемо да ће доживети свој процват”, казала је Драгојевић.
Симбол мионичког краја је кућа војводе Живојина Мишића а њена обнова је најважнији пројекат како би се оживео период крајем 19. и почетком 20. века. Ништа мање битне туристичке дестинације су и природни парк у Рибници, Бања Врујци, Ткачки двор Ракари, Музеј камена и Кућа чаја.
Из Туристичке организације наводе да фокус стављају и на манифестациони туризам.
Прилог који је емитован у Националном дневнику на Пинк ТВ можете погледати на следећем линку.
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.