и то је био наставак Краљевог пута који је ишао од Београда преко Раље и Младеновца за Тополу.
"Изградња овог пута финансира се из кредита светске банке и за разлику од пута Топола-Рудник који је грађен по принципу пројектуј и изгради овај правац се најпре пројектује, решавају се имовинско правни односи и тек онда улазе извођачи радова", рекао је Драган Јовановић истакавши да се ово ради управо поучени свим мукама које су имали на правцу Топола-Рудник.
Техничка документација се ужурбано приводи крају, укупно се гради (постојећом трасом али све изнова као правац Топола-Рудник) 35 км од центра Тополе односно НИС-ове пумпе па до почетка дуплих трака у Петровцу на улазу у Крагујевац.
Иначе, ово је највећа инвестиција у један магистрални пут у Шумадији и износиће око 13 милиона евра. За све који желе или су заинтересовани да се укључе "Путеви Србије" су организовали и јавни увид како у пројекат заштите животне средине тако и у сву другу документацију. Сама јавна расправа траје 14 дана, а званични позив је упутио и Драган Јовановић на свом фејсбук профилу.
Марија Лазаревић/ГЗС