Кроз контакт форму на сајту Владе стигло више од 3.000 питања 


Oblačno, povremeno sa kišom, temperatura do 16 stepeni              Srpska pravoslavna crkva i vernici danas obeželavaju dan posvećen Prepodobnom Vasiliju Ispovedniku              Ubijen muškarac u Preljini              Cena jaja na pijacama od 15 do 35 dinara              Na koji parfem želite da mirišete ovog proleća?              Na koji parfem želite da mirišete ovog proleća?             

 
Кроз контакт форму на сајту Владе стигло више од 3.000 питања
Trenutno na sajtu: 758       |       Podeli:
06.05.2019 | 0 коментар(а)



Директор Канцеларије за информационе технологије и електронску управу Владе Републике

Србије Михаило Јовановић изјавио је да је кроз апликацију "Будимо у контакту" на сајту Владе стигло више од 3.000 питања, док је одговоре у најављеном року од 72 сата добило 90 одсто грађана.

Јовановић је у изјави за агенцију Танјуг рекао да се ти подаци односе на период од почетка новембра, од како је покренут нови сајт Владе, и подсетио на то да грађани путем поменуте апликације могу поставити питање свим министарствима и владиним службама.

Уколико одговор не стигне у року од 72 сата, грађани ће бити обавештени да се на њиховом питању, сугестији или предлогу ради и даље, навео је он и додао да ће одговор свакако добити, изван планираног рока, ако је природа питања таква да пружање одговора захтева више времена.

Према његовим речима, то су најчешће комплекснија питања, за која је, да би се одговорило, потребно да се укључи неколико министарстава, због чега нису довољна 72 сата. Ако и истекне тај рок, грађани ће бити обавештени да се ради на њиховом питању и сигурно ће добити одговор.

Јовановић је указао на то да питања зависе и од актуелних тема, па су тако тренутно највише везана за то како се могу брзо и ефикасно извадити нова биометријска документа - пасоши и личне карте, с обзиром на то да је тачно 10 година од како су издата прва таква документа.

Одговор је: закажите свој термин преко портала Е-управа, немојте чекати у редовима. Најбољи начин јесте да се закажу термини у полицијским станицама, где грађани имају пребивалишта и врло ефикасно и једноставно, у заказаном термину, могу доћи до новог документа, истакао је директор Канцеларије за информационе технологије и електронску управу.

Међу питањима, сугестијама и предлозима који су Влади стигли преко апликације "Будимо у контакту", како је додао, јесу и молбе странца да добију потписану фотографију премијерке Србије Ане Брнабић, што су захтеви којима се излази у сусрет.

Јовановић је рекао да се грађани најчешће интересују за административне ствари које могу утицати на њихов живот, па је стога највише питања - 30 одсто, упућено Министарству за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, а односе се на запошљавање и пензије.

Према његовим речима, након тог министарства, највише питања је упућено Министарству унутрашњих послова, као и Министарству финансија.

Интересантна су, како је оценио, и питања која долазе из дијаспоре, која истовремено даје и корисне предлоге како да се унапреди рад у службама, конзулатима и амбасадама.

Како живимо у добу дигитализације, јављају се многи грађани који дају одговарајуће предлоге за дигитализацију, навео је Јовановић и напоменуо да је један од тих предлога био и да се дигитализује продаја карата на железничкој станици, јер људи желе да имају могућност да плаћају и платним картицама.

Стижу и друге сличне сугестије и питања која се тичу начина којима је могуће олакшати живот грађанима Србије, што је и циљ Владе да имамо двосмерну комуникацију и да на сваки начин чујемо грађане и привреду и где год је то могуће унапредимо рад свих служби Владе, нагласио је он.

Директор Канцеларије за информационе технологије и електронску управу подсетио је на то да се 14 година чекало на нови портал Владе Србије, који је прављен тако да буде својеврстан "хаб Србије", односно да има пуно корисних информација за грађане.

Желели смо да обезбедимо двосмерну комуникацију, јер нам је циљ да трансформишемо јавну управу да грађани и привреда буду у центру пажње и зато смо сматрали да је неопходно да омогућимо грађанима да брзо и ефикасно поставе питање и да у одређеном временском року добију одговор, објаснио је Јовановић.

Он је поновио да је из тих разлога направљен систем и форма "Будимо у контакту", где грађани постављају било које питање, а иза тог система се налази савремени информациони систем који прожима сва министарства и службе Владе.

У директном контакту никада не бисмо успели да стигнемо ни да примимо толики број грађана, колико је питања до сада стигло, нити да дамо толико одговора, истакао је Јовановић и оценио да проценат одговора у одређеном року показује да сви који су задужени за директну електронску комуникацију са грађанима раде на добар начин.

 

Tанјуг / ГЗС




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


vlada kontakt gradjani

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 158.062.955 посета
Тренутно на сајту: 758 посетилац(a)