у три смене пратити сва дешавња у тунелу, али и на прилазима на деоници аутопута од Обреновца до Љига.
“У овом центру прати се сваки метар у тунелу и овде се препознају све могуће инцидентне ситуације. Имамо потпуни преглед у свих 940 метара дужине, али и петље у Љигу која је одавде удаљена три километра. Видео надзором покривен је цео тунел, а камере су постављене на сваких 60 метара. Детектује се сав саобраћај и све потенцијалне сметње. Тунел је комплетно опремљен и електро-напајањем, а сигнализација већ упаљена”, рекао је Зоран Петровић, из Техничко – оперативног центра.
Тунел Бранчић био је најзахтевнија тачка приликом изградње деонице Коридора 11 од Обреновца до Љига. Дугачак је 940, а широк 24,5 метара и опремљен је између осталог и системом за вентиалцију, СОС и системом за детектовање пожара.
“У тунелској цеви постији сигнал за мобилни телефон, али се свакако не препоручује његово коришћење. Уколико дође до било какве сметње у саобраћају, пале се аларми, а оператери одмах реагују. Све инцидентне ситуације су предвиђене и реагује се по већ унапред утврђеним сценаријима, тако да ништа не може да нас изненади”, каже саветник министарке саобраћаја, грађевинарства и инфраструктуре у Влади РС, Небојша Павловић у изјави за РИНУ.
РИНА