„Нисмо имали случај да људи из локалне самоуправе нису хтели да разговарају. Сви су окренути транспарентношћу у раду, како би се грађани што боље упознали са новинама. Свима је јасно да добра инфомрација у правом моменту може много да значи било да су пројекти у питању било да су нека договарања, стремњења или планови за будућност”, казао је он.
Када је медијска слика у питању у пожешкој општини, према речима Марковића није како је некада била.
„Медијске прилике у Пожеги сигурно су биле боље пре 10 или 15 година него што је то сада. Можда нисам прави саговорник за то јер сам и пре десет година када се правила медијска стратегија био на другој страни и сматрао да није најбоље решење ићи у медијску причу каква је данас, што се и показало. Ми у Пожеги имамо два медија, што за нашу малу општину је изузетно велико, то су телвезија и радио Пожега. Након приватизације односно власничке трансформације стиче се утисак да телевизија мало губи у кораку. Првенствено у техничком смислу, јер се из дана у дан ствари мењају и треба више новца јер је скупа ствар имати телевизију. Иако се и онда и сада исти износ издваја из општине за њен рад ипак је тада било више маркетинга, могли смо да зарадимо од милион до два сопствених прихода. Међутим данас је и привреда у не завидном положају, па се људи тешко одлучују, поготову на локалним медијима да се рекламирају”, истакао је Марковић.
Према његовим речима пожешки медији деле судбину са остатком Србије, негде мање негде више.
„Опет код нас је ситуацјиа и задовољавајућа и када се све узме у обзир грађани могу да буду задовољни колико су информисани, мада то никада није довољно, говорећи из угла као запослени у локалној самоуправи. Ми се трудимо да то побољшамо како би информације брже стигли до наших суграђана, могу то бити и смс поруке, интернет портали. Јер многи људи желе да виде информацију када они то хоће, а не да чекају тачно у одређено време да гледају дневник”, рекао је Марковић.
ГЗС