Најстарији примерак у Србији тренутно се “дотерује“ у лимарско-фарбарској радионици компаније “Ауто Чачак”, а у аутомобил ће бити уграђени искључиво оригинални делови.
Екипа специјализованог портала макина.рс уверила се са колико пажње запослени у радионици постављају оригиналне делове на олдтајмер, водећи рачуна да не оштете изузетно вредан експонат настао у периоду између два светска рата.
Спољашњи изглед “рапида“ красиће црна боја, а унутрашњост возила биће и аутентични дрвени део, баш као и 1938. године. Испод хаубе налази се оригинални бензински агрегат од 998 кубних центиметара, са 33 коњске снаге.
Аутомобил је могао да развије брзину од чак 100 километара на час, а његова потрошња била је између 11 и 12 литара горива. Овај модел се производио у периоду од 1935. до 1947. године.
Када репарација буде завршена, “рапид“ ће заузети почасно место у једном од три музеја Шкодиних олдтајмера у свету, какви постоје још само у Младој Болеслави у склопу Шкодине фабрике и у Данској. Посетиоци музеја у који је улаз бесплатан моћи ће да виде овај јединствени примерак заједно са још девет Шкодиних аутомобила, а куриозитет је и то што је “Ауто Чачак“ једини продавац у Европи коме је Шкода одобрила да отвори музеј ван граница Чешке.
ГЗС/Н1