Маркетинг менаџер у Тифанију Тамара Карапанџић додаје да они стално траже повод да се друже са својим купцима и да им покажу колико су им битни и колико им је стало до њих.
“Сваки наш купац, данас уз куповину добија одређени поклон, део асесоара и поклон ваучер. Такође ту је и послужење и угодно дружење”, рекла је Тамара.
Она наводи да је 2016. година била изузетно успешна година за Компанију Тифани, и да ће се трудити да и у овој прате исте тенденције.
“Овај домаћи бренд који је некада био орјентисан на деним и млађу популацију, сада шири своју колекцију”, каже Карапанџић.
Тифани има преко 120 продајних објеката у Србији, Црној Гори и БиХ. У Београду, Крагујевацу, Златибору, Ужицу, Новом Саду, Сомбору, Инђији, Косовској Митровици па чак и и у Норвешкој.
Запошљава око 150 радника, са коперантима тај број је између 500 и 600.
Овај домаћи бренд који је некада био орјентисан на деним и млађу популацију, сада шири своју колекцију.
Глас западне Србије
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.