Директору ЕПС-а замерају његова луксузна путовања
Премијер Александар Вучић наложиће наредних дана смену појединих директора јавних предузећа, незадовољан њиховим радом. На удару ће међу првима бити готово комплетно руководство "Железница Србије" и први човек ЕПС - Александар Обрадовић, сазнају "Новости".
Фотеље су се највише пољуљале челницима компанија које послују у оквиру "Железница Србије", јер су путници, 3. јануара код Ваљева, чекали у вагонима више од осам сати без грејања, воде и струје.
- Како дати објашњење за 220 грађана зашто су чекали у возу осам сати, а за то време нисмо могли добити никог од директора тих предузећа - нагласио је Вучић. - Они седе у топлој соби и шта их брига. И "стручњаци", који су на челу разних јавних предузећа, одоше на одморе по белом свету, да славе Нову годину. Јавност ће ускоро сазнати и њихова имена. Сменићу их, једног по једног. Али ни други који дођу неће бити бољи, зато што сви живе за "ташну, машну и секретарицу". Не можете да нађете много вредних људи и то је проблем Србије.
Како незванично сазнајемо, са директорском функцијом ускоро ће се поздравити први човек "Електропривреде Србије", којем се највише замера што је баснословне цифре трошио на своје сараднике и разне саветнике које је доводио у ово државно предузеће. О главу му се обијају путовања по егзотичним дестинацијама, ненаменско трошење пара, запошљавање...
Следећи на листи, како "Новости" сазнају, требало би да буду в.д. директора у два предузећа "Железница Србије" - Горан Максић, в. д. директора "Инфраструктуре Железница Србије" и Југослав Јовић, в. д. директора "Србија воза". Њима се замера да нису адекватно и на време одреаговали када је у недељу, због судара, воз на прузи Београд - Бар, више од 200 путника осам сати провело у вагонима код Ваљева.
Због лоше процене потребног времена за отклањање квара људи су без струје и грејања, без хране и воде сатима чекали да наставе путовање. То је разлог што се и Мирославу Стојчићу, генералном директору "Железница", клима директорска фотеља.
У "Железницама" кажу да су неки људи у "Србија возу" и "Инфраструктури" већ смењени, као и да су против неколико радника покренути дисциплински поступци.
Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић изјавила је пре неколико дана да су људи који воде "Железнице Србије" одговорни за то што су путници имали непријатности и што им није обезбеђен алтернативни превоз. Како је рекла, затајио је људски фактор и упозорила је директоре свих јавних предузећа да, када се прихвате функције, морају знати да њихов посао не престаје 24 сата током дана.
Извор: Новости