„Идеја за реализацију овог облика наставе настала је као жеља да ученици приступе обради наставних садржаја на један другачији начин, изван учионице, у једном окружењу које је нераскидиво повезано са термином драмски текст. Циљ је био да се испита ефекат учења откривањем у непосредној животној стварности, у којој се ученици сусрећу с природним и културним окружењем кроз директан контакт са предметима сазнања“, рекао је Александар Јеленић.
Организовање и припремање ученика другог разреда за реализацију одвијало се у договору са родитељима, директорком основне школе „Сестре Радовић“ из Белосаваца и радницима Културног центра Топола.
У реализацији овог облика наставе, као специјални гост, придружио се Александар Дунић, глумац Позоришта на Теразијама, који је сугестијама и корисним саветима упутио ученике на побољшање драмског израза.
„Осим остварених бројних специфичних циљева везаних за обраду драмског текста, такође је дат допринос неговању и развијању позоришне уметности, подстакнута афирмација драмског стваралаштва ученика, ученици су се подсетили елемената културе понашања у позоришту и побољшана је сарадња између школе и установе културе“, закључује Јеленић.
ТопПрес