где је учествовало 97 излагача из земље и иностранства. Менаџер хотела Ливаде, Михаило Топаловић наглашава важност презентовања хотелске понуде на оваквим догађајима.
Менаџер хотела Ливаде Михаило Топаловић, фото: УТП „Морава”
„Данас смо на Б2Б састанцима, представницима туристичких агенција из земље и иностранства, презентовали понуду наше фирме, која у свом саставу има 10 репрезентативних објеката. Акценат у преговорима ставили смо на хотелску понуду намењену индивидуалним гостима, организованим групама гостију и наравно понуду за организовање конференција у нашим хотелима. Надамо се да ће данашњи састанци за резултат донети успешну пословну сарадњу са туристичким агенцијама и регрутовање већег броја домаћих и страних гостију".
Менаџер хотела Коле, Горан Јовановић истиче да је праћење иновативних трендова у области хотелијерства најважнији сегмент за остваривање добрих резултата.
Менаџер хотела Коле, Горан Јовановић, фото: УТП „Морава”
„Туристичке агенције имају јасне захтеве о потребама гостију када је у питању организовање конференцијских или конгресних догађаја. Такође, за организоване туристичке групе, важи тренд краћи боравак у траженој дестинацији уз одређен број обилазака атрактивних туристичких локалитета. Обзиром да у саставу нашег бренда УТП `Морава` д.о.о. послују репрезентативни хотели са професионалним и љубазним особљем, сигурни смо да ћемо и даље успешно испуњавати захтеве наших гостију", рекао је Јовановић.
Учесници из УТП „Морава” д.о.о кажу да је битно активо учествовање на догађајима ове врсте, као и на сајмовима туризма, туристичким берзама и конференцијама из ове делатности.
Представници УТП „Морава” д.о.о. на WESTM 2018. Exhibition&Conference наводе да на овај начин успешно промовишу понудуфирме, одржавају и унапређују сарадњу са садашњим сарадницима, стичу нове контакте, упостављају сарадњу са новим партнерима и стичу новазнања из области хотелског пословања.
ГЗС