Тифани 35 година на тржишту 



 

Тифани 35 година на тржишту
11.12.2017 13:43 | 0 коментар(а)



Чачак – Компанија Тифани прославила је 35 година постојања. За све те године успешног пословања од мале породичне фирме,

Тифани је постао препознатљив бренд у модној идустрији у Србији, али и региону. Продајни објекти након Чачка отворени су у Београду и Подгорици, а планирана су и нова проширења.

Према речима маркетинг менаџера, Тамаре Карапанџић, успех ове модне компаније лежи у тимском раду и заједничком труду и залагању свих чланова колектива.
,,Сви заједно чинимо једну велику породицу која вредно ради на свим новим колекцијама и модним иновацијама. Интереси компаније су испред свих  појединичних интереса, па је и то вероватно разлог нашег успеха. Трудимо се да пратимо светске модне трендове, али и да сами ми постављамо нове модне стандарде које ће пратити други”, изјавила је Карапанџић.



Модном ревијом приказана нова колекција Тифанија, фото: Глас западне Србије

Снежана Рајчић и Мира Љубичић које су у Тифанију од оснивања, примиле су награду као радници са највише година радног стажа.

,,Нас три колегинице смо заједно дошле да радимо. Тада је Тифани био смештен у малој радионици која је била у склопу куће. Прво смо почели са кошуљама и летњим програмом”, наводи Љубичић.

Она додаје да је 35 година брзо прошло и да је било углавном лепих тренутака.

,,После толико година постали смо блиски и сама атмосфера је оно због чега сам још увек ту. Тифани ми је као друга кућа и породица, а и моја ћерка ради сада овде. Никада не бих променила фирму”, каже Љубичић.


Награђене раднице Тифанија, фото: Глас западне Србије

Читав програм где је представљен историјат Тифанија, људи са којима су сарађивали као и модна ревија са актуелном колекцијом јесен-зима и наредном пролеће-лето реализован је у организацији Модног студија Клик.
Ненад Рдујевић Клик, власник овог модног студија, истакао је значај Тифанија као модног бренда и нагалсио да је његова понуда изузетно богата.

,,Видели смо најновију линију која представља добру перспективу њиховог развоја у смислу да покривају један комплетан асортиман за савремену жену и мушкарца и то  је фантастична колекција са квалитетним комадима. Похвалио бих читав стајлинг и цело паковање колекције на челу са Владом Савићем који је познат дизајнер и стилиста. Вечерашња презентација може да се мери са било којом у Европи”, наводи Радојевић.

Ненад Радујевић Клик, фото: Глас западне Србије

Директор Клика наводи да бити у тренду није ни мало лак задатак, а камоли прилагодити колекцију овдашњим купцима.

,,Тифани је био познат по џинсу, сада се асортиман проширио и на друге ствари, чак и  асесоаре. Стална подрага за неком неким новим решењима и каналима како доћи до купца и учинити свој бренд атрактивним није лак задатак, а видимо да Тифани ради то одлично из сезоне у сезону”, наводи Радојевић.

Иначе, компанија Тифани настала је 1982. године у Чачку. Данас има преко 120 продајних објеката у Србији, Црној Гори и БиХ. У Београду, Крагујевацу, Златибору, Ужицу, Новом Саду, Сомбору, Инђији, Косовској Митровици па чак и и у Норвешкој.
Запошљава око 150 радника, са коперантима тај број је између 500 и 600.
Овај домаћи бренд који је некада био орјентисан на деним и млађу популацију, сада шири своју колекцију.

Глас западне Србије











Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 



























 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
060 5000 150, 032 347 001

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 73.049.150 посета
Тренутно на сајту: 143 посетилац(a)