Активно учешће и састанци Б2Б са туристичким агенцијама и туроператорима из Србије, Републике Српске, Босне и Херцеговине, Русије имају за циљ да се регрутују потенцијални гости у хотелима и ресторанима бренда УТП „Морава“ д.о.о.
„Обзиром да смо реновирали хотел Београд****, хотел Коле*** и да је у току реновирање смештајног блока хотела Морава, ово учешће омогућило је да својим потенцијалним клијентима презентујемо нашу фирму и делатност као и потенцијале туристичке понуде града Чачка и околине. Имајући у виду потенцијале и ресурсе којима располажемо апсолутно смо спремни, да квалитетним и атрактивним понудама за коорпоративне догађаје и организоване групе туриста, задовољимо и најшире захтеве наших гостију“, изјавила је директор УТП „Морава“ д.о.о. Верица Костић.
Поред смештајних капацитета, приликом презентовања понуде, Костић каже да је акценат стављен на ресторанску понуду.
Према њеним речима, најстарија кафана „Цар Лазар“ и рибљи ресторан „Плажа“ изазвали су пажњу бројних потенцијалних клијената, додајући да је изузетну пажњу привукао и ресторан са собама Здрављак**.
„Верујемо да учешће на оваквим манифестацијама за резултат ће имати већи број долазака и ноћења домаћих и страних гостију у нашим објектима, а самим тим и већи број посетилаца туристичких локалитета на територији града Чачка и околине“, истакла је Костић.
Глас западне Србије