Министарство Грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре издало је Локацијске услове за пројекат Тунел Кадињача.
"Ово је важан и један од последњих корака у процедури пре уговарања изградње тунела. Пројекат наредних дана предајемо Државној ревизионој комисији. Када ово стручно тело да сагласност на пројекат покрећемо поступаке експропијације земљишта на траси и преговоре са Владом и Министарством о реализацији пројекта кроз ’Жути Фидик’ пакет. Надамо се да ћемо пре нове године добити потребне државне сагласности и новац за експропријацију", каже за Дрина Инфо Марковић.
Иван Марковић наглашава да је неопходно да се све политичке структуре, како из Бајине Баште тако и из Ужица, активно укључе у реализацију пројекта и додаје да то за сада није случај.
Фото: Дрина инфо
"Оно што нам треба сада је да се комплетна политичка елита у Бајиној Башти и граду Ужицу укључи у лобирање за изградњу овог најзначајнијег инфраструктурног пројекта за наш регион. Нажалост тај вид ангажовања кључних политичких фактора за сада изостаје. Значај тунела Кадињача је изузетно велики како за општину Бајина Башта и град Ужице тако и као државни пројекат и најбржа хоризонтална веза Републике Српске и централне Србије. Регион Подриња ће изградњом тунела бити лако доступан са свих државних путева из централне Србије а аутопутеви у изградњи, ’Милош Велики’ и Моравски коридор ће добити брзу и безбедну везу", завршава Марковић.
Дрина инфо / ГЗС