пре свега зато што Србија површински није покривена аеродромима, и зато што у гравитационом подручју од 100 км не постоји ни један други, рекао је у изјави за Глас западне Србије председник Форума привредника града Чачка Александар Петронијевић.
,,За пуштање овог аеродрома постоји велики интерес. Са друге стране компманије Wizz air и Ryanair су послале писмо заинтересованости где би релативно брзо ако не и одмах по отварању успоставиле линије ка Инстамбулу, Милану, Берлину, Минхену и Паризу. Такође, аеродром има велике и карго потенцијале”, рекао је Петронијевић.
Према његовим речима индустријска зона која се прави на подручју Хиподрома показаће прави потенцијал тек у присуством аеродрома.
,,Европска истраживања показују да 95 одсто привредника сматра да је већ сад од круцијалне важности близина аеродрома њиховим објектима. Роба би се далеко брже и јефтиније транспортовала и примера ради наша малина убрана данас већ би увече била у немачким маркетима и пијацама”, наводи Петронијевић.
Он је додао да су веома мале инвестиције поред постојеће инфраструктуре потребне да би се активирао аеродром Морава, и тиме постао много бољи од Нишког.
,,Примера ради Словенија има четири аеродрома на величину њихове територије, Хрватска има седам међународних, Босна четири, Србија два, као Македонија и Црна Гора”, закључио је Петронијевић.
Мапа аеродрома у бившој СФРЈ
Он наводи да је велика заинтересованост људи из западне Европе за здравствени туризам и приближавање Копаоника, Врњачке бање, Златибора, Атомске бање, јер туристе не занимају дестинације које су од постојећих аеродрома удаљене по 200-300 километара.
Глас западне Србије