учествовала је и Туристичка организација Чачка (ТОЧ).
Циљ сајма је био међусобно представљање, успостављање контаката и остваривање пословне сарадње.
Првог дана сајма, организовани су састанци један-на-један, где су излагачи имали прилику да презентују своје делатности, дестинације и разговарају о пословним могућностима.
Туристичка организација Чачка представила је богату туристичку понуду чачанског краја, културно-историјско наслеђе града, Предео изузетних одлика "Овчарско-кабларска клисура", Атомску бању Горња Трепча, саопштено је из ове установе.
Фото: ТОЧ
Туристичка понуда Чачка и околине изазвала је велико интересовање представника туристичких организација и агенција из Србије, Републике Српске, Црне Горе, Русије. Угоститељско-туристичко предизеће "Морава", као један од учесника сајма, представило је излагачима своју делатност, смештајне капацитете и ресторанску понуду.
У оквиру сајма додељена су признања "Туристичка призма" - "За нови квалитет у туризму" у више категорија (конгресни центри и хотели, рурални, еко и бањски туризам, туристичка организација и др.).
Другог дана одржана је конференција, на којој су учесници имали прилику да се упознају са новим трендовима у MICE индустрији и туризму. Предавачи су били реномирани професори из иностранства, стручњаци из области туризма и хотелијерства, маркетинга, организације догађаја, конференција и састанака.
Глас западне Србије