осигурање више приближи грађанима Србије.
„Нови закон предвиђа и могућност онлајн продаје допунског здравственог осигурања, где ће грађани једноставним приступом на одређеним сајтовима имати могућност да сагледају производе који су за њих интересантни да на основу различитих калкулатора израчунају премију“, истакао је Јовић.
Додаје да је важно да се у наредном периоду повећа видљивост допунског здравственог осигурања на тржишту Србије и да се приближи грађанима.
Клијенти „Уника осигурања“, уз подршку доктора из „MedUNIQA“ контакт центра који је доступан 24 сата , седам дана у недељи, прегледе могу да закажу за један, а компликованију дијагностику за најввише три дана.
„Наше стратешко опредељење је да досегнемо до сваког места и сваког корисника. Кроз нашу највећу мрежу у земљи грана се чак 700 специјалистичких ординација, поликлиника, домова здравља и болница широм Србије. Наши клијенти, осим термина и лекара, могу да одаберу и установе у свом непосредном окружењу и да у свваком тренутку буду потпуно уверени да ће добити здравствену негу“, закључио је Јовић.
Здравствени систем Србије је у 2018. години напредовао за два места и рангирао се на 18. позицији међу 35 система држава Старог континента, према резултатима Европског здравственог потрошачког индекса.
Један од најзапаженијих резултата био је активан рад на листама чекања за операције или различите врсте снимања и дијагностике у државним болницама широм земље, према саопштењу Уника осигурања.
Један од начина за још ефикаснији систем и брже укидање листа чекања је јачање приватног здравственог осигурања – један је од закључака учесника панела „Здравствена заштита: Најефикаснији систем је и најисплативији“, који је одржан у оквиру „Копаоник бизнис форума“.
ГЗС/ Танјуг