кључни део на потезу од петље у Прељини до тунела Лаз, а градитељи су корак ближе задатом циљу. Радови на целој траси до Пожеге требало би да буду готови у јануару следеће године док се завршетак деонице од Прељине до Паковраћа очекује 15. децембра.
Траса будућег ауто пута од Прељине до Пожеге кажу грађевински стручњаци јединствено је градилиште у овом делу Европе. Захтевна геоморфологија изискивала је интензивирање радова а кључни део на потезу од Прељине до Паковраћа, тунел Трбушани је ппробијен и у току су завршни радови.
"Тренутно смо избетонирали два сегмента тунела, око 30 метара, постоје бочни шипови којих има око 950 остало нам је још да урадимо око 300",рекао је Никола Кртинић грађевински инжењер.
Према речима кинеских инжењера њихови и наши радници раде као тим и најважније је да све пројектовано буде завршено у задатом року.
Да је заиста тако потврђују и наши подизвођачи који прате задати темпо како би се испоштовали сви рокови.
Свакодневни надзор присутан је на овом градилишту а мештани за ове раднике имају само речи хвале.
И Министар грађевинарства и инфраструктуре Томислав Момировић наглашава да сваки дан мора бити максимално искоришћен.
"Не смемо да калкулишемо, сваки дан радови морају да буду максимални" казао је Момировић.
Деоница Прељина-Пожега једана је од најзахтевнијих на коридору 11 јер се на дужини од тридесетак километара гради три тунела, 35 мостова, 11 надвожњака и три петље.
ГЗС
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.