рекла је данас да је Србија већ започела или припрема изградњу око 400 километара нових ауто-путева.
„Започели смо радове на Моравском коридору, градимо деоницу Прељина-Пожега на „Милошу Великом”, која ће бити завршена 2022, а гради се и ауто-пут Сремска Рача - Кузмин, која је прва деоница ауто-пута Београд-Сарајево. Такође, почећемо радове и на деоници Ниш-Плочник, са кинеском компанијом водимо разговоре о деоници Нови Београд – Сурчин, на којој би радови могли да почну ове године. Припрема се и пројектна документација за нови пројекат Шумадијског коридора “Вожд Карађорђе””, навела је Михајловићева гостујући на ТВ Хепи.
Она је рекла да је у претходном периоду обновљено више од 500 километара пруга, а да ће до краја 2021. бити завршена и прва деоница брзе пруге, којом ће се за 25 минута возом стизати од Београда до Новог Сада. “На барској прузи обновљено је 77 километара пруге од Ресника до Ваљева, заједно са „Руским железницама“, а најкасније до следеће године очекујемо да се настави реконструкција и на преосталим деоницама барске пруге, до границе са Црном Гором”, навела је Михајловићева.
Она је истакла да ће захваљујући улагањима у водни саобраћај наше реке за око две године бити пловне 365 дана у години, што тренутно није случај, јер се у ову област деценијама није улагало.
„У 2014. години улагање у водни саобраћај било је 10 милиона евра, а данас је то 340 милиона евра, које улажемо у инфраструктуру Дунава, Саве, Тисе, у изградњу и проширење лука, између осталог у Смедереву, Прахову, Сремској Митровици, у реконтрукцију бродских преводница у на ХЕ „Ђердап 1” и ХЕ „Ђердап 2”. У Врању ће средином марта бити завршене прве две зграде за припаднике снага безбедности, у току су радови у још неколико градова у Србији, а очекујемо да ускоро буде расписан тендер и за прве станове у Београду. Укупно око 8.000 станова ће се градити за припаднике снага безбедности”, рекла је Михајловићева. Она је нагласила да се ти станови граде по свим европским стандарима, као да се гради било која друга зграда у центру Београда или Ниша, али да су цене ниже јер држава стоји иза овог пројекта.
Михајловићева је додала да се мора водити о рачуна о људима који су квалитетни, стручни и искусни, јер су такви људи потребни Србији да би могла да се развија, као и да Влада ради на томе да створи услове да се у сваком делу Србије живи боље и како не би људи одлазили.
„Елементарне ствари које су потребне да би неко остао да живи у свом граду је да може да се запосли и да постоји добра инфраструктура, било да је у питању пут, железница или комунална инфраструктура и то је оно на чему радимо”, додала је она.
ГЗС/РИНА
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.