“Паркинг сервис постигао је тројни уговор између оператера, паркинг сервиса и провајдера. Мреже ВИП и Теленор ће сутра пустити свој систем у функцију, а очекујемо да ће МТС то учинити до краја недеље”, изјавио Зоран Благојевић директор ЈКП “Паркинг сервис”.
Он каже да ће суграђани и даље моћи да купе паркинг карте, али мала је могућност да ће након 100 дана отежаног паркирања по том систему неком то пасти на памет. Паркирање на овај начин у буџету овог јавног предузећа проузрооковало је и материјалну штету.
“Месечно смо имали око пола милиона мање прихода. Међутим, за ова три месеца нисмо наплатили ниједну посебну дневну карту, нити смо је написали јер смо гледали да изађемо у сусрет нашим корисницима. Али, и поред тога наше предузеће ради са добитком”, наглашава Благојевић и објашњава због чега је заправо дошло до проблема.
“Кад смо смањили радно време треће зоне са 22 на 16 часова, грађани који би послали поруку на пример у 17 сати нису добијали повратну информацију, већ би им се ујутру аутоматски наплаћивало, а да услугу уопште нису искористили. Имали смо велике проблеме јер смо морали да прихватамо бројне рекламације грађана. Тражили смо од нашег провајдера да се то исправи, али он то није могао. Тражили смо да провајдер има своје програмере који брину о систему воде рачуна 24 сата, али то нисмо добили иако смо на то имали право”, рекао је Благојевић.
РИНА