саобраћаја и смањења гужви, овај град добиће и проширење пешачке зоне али и простор за јадну јавну гаражу.
„Радови одмичу планираном динамиком и ја очекујем да ова деоница од 331 метра до Нове године буде завршена. Вредност радова на овој деоници је 102 милиона динара. Влада Републике Србије преко Јавног предузећа „Путеви Србије” уложила је 68 милиона, а остала 34 милиона су финансирана из буџета града. Четири траке, разделно оствро, тротоари, у пуном профилу и оно што нас очекује јесте укључење у две бочне улице, Kолубарску и Страхињића Бана. Већ на пролеће завршавамо и прикључак на Бирчанинову улицу, што ће много растеретити Улицу др Драгише Мишовића. Наредне године, на лето почињемо, а сигурнбо до краја године завршавамо пун профил до Немањине улице, тако да ће коначно, некадашња Улица 10 сада Булвеар војводе Путника у пуном профилу бити пуштена у саобраћај и растеретити огромне гужве у самом центру града Чачка”, рекао је градоначелник Чачка, Милун Тодоровић.
Изградња друге деонице Булевара војводе Путника ствара се могућност затварања Улице жупана Страцимира за моторни саобраћај и њено претварање у пешачку зону чиме се проширује градско шеталиште. Затварањем ове улице губе се и паркинг места која се у њој налазе, што би додатно отежало ионако проблематичну ситуацију са мањком паркинг места. С тим у вези, наредне године креће се са изградњом дуго исчекиване јавне гараже, највеће и једне од три најављене.
„Kомплетна Улица жупана Страцимира, од Хајдук Вељкове до Господар Јованове улице постаће централна градска пешачка зона, а то ћемо урадити на пролеће када укључимо Булевар војводе Путника у Бирчанинову улицу. Онда растерећујемо комплетан саобраћај у граду. Од Бирчанинове улице и Улице др Драгише Мишовића до Улице Миленка Никшића, односно до Љубића и Kоњевића и неће имати потребе да се улази у сам центар града. Завршавамо и пројектно техничку документацију да се код такси станице у Kужељевој улици изгради јавна гаража са око 380 паркинг места. Дакле, у наредној години када будемо проширили пешачку зону, то јесте када будемо централну градску улицу претворили у пешачку зону имаћемо и паркинг гаражу”, казао је Тодоровић.
Пре четири године урађена је студија од стране Саобраћајног факултета из Београда са идејом да се читав први саобраћајни прстен у Чачку преусмеру у једносмерни саобраћај.
„Студија је рађена на наш предлог, а радио ју је Саобраћајни факултет из Београда. Њихова идеја али и потврда јесте да први саобраћајни прстен у граду мора бити једносмеран, али са изградњом велике јавне гараже и додатних проширења паркинг метста у централној градској зони”, закључио је градоначелник.
Иначе, град Чачак према најсвежијим подацима има преко 55.000 возила и око 107.000 становника, те је решење недостатка паркинг места али и гужви коначно дошло на дневни ред.
ГЗС