који се огледа пре свега у повећању броја деце из осетљивих група у школама и предшколским установама.
Министар је, на отварању јавног слушања Националног извештаја о инклузивном образовању, које се реализује у оквиру пројекта "Унапређени равноправни приступ и завршавање предуниверзитетског образовања за децу којој је потребна додатна образовна подршка - Учимо сви заједно", казао да је унапређен квалитет и капацитет инклузивног образовања.
Ружић је истакао да Србија посвећује велику пажњу инклузивном образовању, те да се ради на унапређењу институција, али и образовању просветног кадра за рад са осетљивим групама деце.
"Политика инклузивности показује да се повећава обухват деце до три године у предшколском узрасту и у периоду 2020. -2021. година увећан је за 30 процената", рекао је Ружић.
Додао је да се смањује број ученика које похађају школе за децу са сметњама у развоју, а расте број ученика у програму инклузивне наставе.
Истакао је да 17.000 ђака из осетељивих категорија похађа инклузивну наставу, 1.800 деце са инвалидитетом, а да је за помоћ њима до сада обучено 250 педагошких асистената.
Ружић је навео да више хиљада наставника похађа обуку у области рада са осетљивим категоријама деце која су укључена у инклузивну наставу.
ГЗС/РТВ