Скерлић: Непромишљено понашање и непрописно скретање возача трактора најчешћи узроци несрећа 


Ледени дани у Србији, производња струје премашује потрошњу              Podrška odbora SNS iz cele Srbije predsedniku Vučiću              Пријепоље поново у пламену политичких размирица, корак напред или пет назад?              Ило Михајловски постао народни посланик              Вучић: Покушаћемо да до 2025. просечна пензија буде 450-460 евра, а плата 1000 евра              Пресуда за злочин у Штрпцима после 30 година - укупно 35 година затвора              Од 15. фебруара очекују се нове блокаде у Паковраћу              Ковачевић: Изграђено око 30 одсто канализационе мреже у Прањанима             

 


Скерлић: Непромишљено понашање и непрописно скретање возача трактора најчешћи узроци несрећа
25.11.2022 | 0 коментар(а)



Чачак - Агенција за безбедност саобраћаја, МУП и Министарство саобраћаја покренули су акцију поделе 3.600 заштитних рамова



за тракторе који се најчешће користе у Србији, а који тренутно немају заштиту. Град Чачак прикључио се овој акцији прво кроз предавање за возаче трактора, затим кроз доделу ротационих светала и троуглова за означавање спорих возила. Конкурс за бесплатну рамова за тракторе траје до 30. новембра.

„Према подацима ПУ у Чачку има око 3000 регистрованих трактора и по нашој слободној процени од 300 до 500 трактора који нису регистровани, а возе се по путевима или ван њих. Што се тиче безбедности учешћа у ссаобраћају то је изузетно осетљива категорија и морам да кажем да је Чачак представљен као град где се често догађају несреће. Сваке године на нивоу месних заједница организујемо превентивну контролу исправности уређаја на тракторима и поред тога одговарајућа предавања, када се заврши сезона радова на пољопривреди. Најчешћи узрок саобраћајних незога у Чачку јесте непромишљено понашање и непрописно скретање, док су остали узроци доста мањи. Старосне групе које су најугроженије су од 40 до 65 година и несреће су негде најчеће у јуну и септембру када највише и има пољопривредних радова”, рекао је члан Савета за безбедност саобраћаја Родољуб Скерлић.

Поред људског фактора, много је разлога зашто је баш трактор као превозно средство једно од најопаснијих и најчешћих када су у питању саобраћајне незгоде. Годишење у Чачку настрада пет до шест лица који су управљали трактором у тренутку незгоде, што су подаци који се односе само на јавне путеве.

„Трактор је јако специфично возило, главни проблем су високо тежиште возила, мали распон између точкова, кочење код старих трактора је само на задњим точковима, није било техничких прегледа и прикључују се додатна оруђа која отежавају рад И то су неки најчешћи узроци, ти трактори обично немају ремове, ни кабине. Крећемо са акцијом бесплатне контроле исправости возила и бесплатне контроле исправности уредја за осветљење, покушаћемо да помогнемо пољопривредницима и да им укажемо на основне проблеме како бисмо смањили број незгода”, рекао је Скерлић.

 

 ГЗС

 










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


traktori dodela svetala cacak

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 









 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
060 5000 150, 032 347 001

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 138.161.215 посетаIncorrect integer value: '' for column 'id' at row 1