Посетиоци су имали прилику да уживају у културно-забавном програму, који је организован на бини, учествују у квизу знања “Колико познајеш Србију” и информишу се о туристичким дестинацијама у Србији.
Туристичка организација Чачка је на свом штанду, уз дељење промотивног материјала и пружање информација посетиоцима, промовисала туристичку понуду чачанског краја. Овчарско-кабларска клисура, манастири и пловидбе катамаранима, Атомска Бања Горња Трепча, изазвали су велико интересовање посетилаца. Промовисани су и смештајни капацитети на подручју Чачка и најављене манифестације које ће бити организоване у наредном периоду.
Промотивна кампања “Види Србију” завршава се 7. јула у Београду, где ће бити одржана промоција највећих манифестација у Србији и туристичке понуде Србије у летњем периоду.
Глас западне Србије