Оштећеним путницима исплаћено око 22 милиона динара 


U Srbiji danas promenljivo vreme, temperatura do 21 stepen              Đaci u centralnoj Srbiji još danas u školama, a od sutra počinje prolećni raspust              Sutra otvaranje zatvorenog bazena u Gornjem Milanovcu              Za praznike rezervisano više od 80 odsto turističkih kapaciteta u Srbiji              Raspisani lokalni izbori 2. jun u 66 jedinica lokalne samouprave             

 
Оштећеним путницима исплаћено око 22 милиона динара
Trenutno na sajtu: 573       |       Podeli:
18.09.2018 | 0 коментар(а)



Осигуравајућа компанија „ДДОР Нови Сад“ је од петка 14. септембра исплатила првих 708 накнада оштећеним путницима туристичких

агенција САБ Травел из Београда и ЈАЗЗ Травел из Чачка у укупном износу од 21.747.381 динара.

У саопштењу компаније се наводи да је ДДОР-у до данас поднето укупно 2.020 одштетних захтева, у укупном износу од 76.486.505 динара.

„Као последица инсолвентности организатора путовања САБ Травела из Београда и неиспуњења налога датог од стране туристичке инспекције, 7. јула су активиране полисе Гаранције путовања на којима је осигураник организатор путовања САБ Травел, а уговарач осигурања YУТА. Осигуравач на обе полисе је ДДОР Нови Сад“, додаје се у саопштењу.

Из ДДОР-а прецизирају да једна полиса покрива период од 25. јануара 2017. до 25. јануара ове године, а друга период од 25. јануара 2018. године до 25. јануара 2019., и да свака има исцрпиви лимит за накнаду штета од 300.000 евра у динарској противвредности.

У случају исцрпљења полисе, оштећеним путницима се пропорцијално умањује накнада, тако да збир свих накнада буде једнак лимиту полисе.

То конкретно значи да путници САБ Травела који су путовање уговорили пре 25. јануара 2018. године добити накнаду у пуном износу захтева који су поднели, јер је њихов број мањи.

С друге стране, због далеко већег броја путника који су путовање уговорили после 25. јануара 2018. године, они имај право на накнаду која је пропорционално умањена и износи 67,9 одсто њиховог захтева, објашњава се у саопштењу.

„Након што констатујемо да су сви оштећени поднели одштетне захтеве и уколико утврдимо да је након њихове накнаде преостало још средстава до исцрпљења укупног лимита полисе, ДДОР ће пропорционално исплатити и тај преостали део свим оштећеним путницима који су добили умањену накнаду“, поручују из те компаније.

Такође наводе да ДДОР поред примљених одштетних захтева, на основу налаза Туристичке инспекције, има сазнања о постојању још аранжмана по којима нису поднети одштетни захтеви, због чега је та осигуравајућа кућа у обавези да изврши и резервацију средстава за будуће одштетне захтеве који за сада нису поднети.

Када је у питању осигурани случај ЈАЗЗ Травела из Чачка, кажу да је ситуација једноставнија.

Укупан број поднетих одштетних захтева је 245, чији је укупан износ 9.659.934 динара, што је мање од лимита полисе на којој је ЈАЗЗ травел осигураник, тако да ће сви оштећени путници овог организатора путовања добити надокнаду у целости.

САБ Травел је у јулу у последњем часу отказао путницима више од 2.240 туристичких аранжмана, за које је путницима узео новац. Убрзо након тог скандала, шок су доживели и грађани који су платили летовање у Грчкој чачанској агенцији ЈАЗЗ Травел. После само сат времена вожње ка летовалишту, њима је саопштено да се путовање отказује.

ГЗС / РТВ




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 158.220.216 посета
Тренутно на сајту: 574 посетилац(a)