Потврђен пројекат градње обилазнице око Ужица - Мост преко Ђетиње дуг 260 метара, градиће се још седам мостова 


U Srbiji danas promenljivo vreme, temperatura do 21 stepen              Đaci u centralnoj Srbiji još danas u školama, a od sutra počinje prolećni raspust              Sutra otvaranje zatvorenog bazena u Gornjem Milanovcu              Za praznike rezervisano više od 80 odsto turističkih kapaciteta u Srbiji              Raspisani lokalni izbori 2. jun u 66 jedinica lokalne samouprave             

 
Потврђен пројекат градње обилазнице око Ужица - Мост преко Ђетиње дуг 260 метара, градиће се још седам мостова
Trenutno na sajtu: 396       |       Podeli:
22.02.2023 | 1 коментар(а)



Ужице - Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре потврдило је урбанистички пројекат градње обилазнице око Ужица, чији је инвеститор ЈП Путеви Србије.
Илустрација, Фото: РИНА

Према документу који је израдио Институт за путеве АД Београд, деоница дужине приближно 4,8 км почиње денивелисаном раскрсницом "Сурдук", на споју са Златиборским путем у месту Сурдук.

На краку петље Бајина Башта - Ужице пројектом је предвиђена изградња "галерије", а у зони саме денивелисане раскрснице примењена је и кружна раскрсница.

Одмах при почетку пружања трасе, након денивелисане раскрснице "Сурдук" предвиђена је изградња моста преко реке Ђетиње дужине моста цца Л=260м.

На оквирној стационажи км 2+500.00 налази се петља "Сињевац" која је делимично изграђена.

Пред завршетак пружања саобраћајнице предвиђена је површинска трокрака раскрсница на оријентационој стационажи км 4+650.00 на коју је прикључен пут који води од Ужица.

Рачунска брзина деонице је 60км/х, а градиће се две траке ширине 3.25м

Осим моста преко реке Ђетиње, ради прелажења преко депресија терена дуж трасе саобраћајнице предвиђено је 7 мостовских конструкција распона од 20 - 130 м, наводи се у пројекту.

Конструкцију моста преко Шетиње чини лучна конструкција са распоном од око 180 м и гредом која је монолитно спојена са луком у средишњем делу.

- Асиметричан лук је најоптималније решење када се узму у обзир локални услови терена - стоји у документу.

Додаје се да је захваљујући великом распону лука могуће прескочити кањон реке Ђетиње без нарушавања корита и ближе околине.

Темељ лука на златиборској страни је на стрмом делу и његов положај је одређен тако да лук има довољну стрелу а да са друге стране буде што је могуће више. С обзиром да је саобраћајница целом дужином у изразитом засеку, јавља се потреба за применом потпорних зидова висине конструкције од 1 до 6м са обе стране пута.

 

 

ГЗС/еКапија




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


uzice obilaznica

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (1)

  • Србин

    Све је то за похвалу него шта би са бушењем тунела испод Кадињаче?



  •  















     


     

    © Глас Западне Србије
    Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
    032 347 001
    redakcija@glaszapadnesrbije.rs

    Импресум

    Статистика сајта:
    Прес: 158.395.153 посета
    Тренутно на сајту: 397 посетилац(a)