Према документу који је израдио Институт за путеве АД Београд, деоница дужине приближно 4,8 км почиње денивелисаном раскрсницом "Сурдук", на споју са Златиборским путем у месту Сурдук.
На краку петље Бајина Башта - Ужице пројектом је предвиђена изградња "галерије", а у зони саме денивелисане раскрснице примењена је и кружна раскрсница.
Одмах при почетку пружања трасе, након денивелисане раскрснице "Сурдук" предвиђена је изградња моста преко реке Ђетиње дужине моста цца Л=260м.
На оквирној стационажи км 2+500.00 налази се петља "Сињевац" која је делимично изграђена.
Пред завршетак пружања саобраћајнице предвиђена је површинска трокрака раскрсница на оријентационој стационажи км 4+650.00 на коју је прикључен пут који води од Ужица.
Рачунска брзина деонице је 60км/х, а градиће се две траке ширине 3.25м
Осим моста преко реке Ђетиње, ради прелажења преко депресија терена дуж трасе саобраћајнице предвиђено је 7 мостовских конструкција распона од 20 - 130 м, наводи се у пројекту.
Конструкцију моста преко Шетиње чини лучна конструкција са распоном од око 180 м и гредом која је монолитно спојена са луком у средишњем делу.
- Асиметричан лук је најоптималније решење када се узму у обзир локални услови терена - стоји у документу.
Додаје се да је захваљујући великом распону лука могуће прескочити кањон реке Ђетиње без нарушавања корита и ближе околине.
Темељ лука на златиборској страни је на стрмом делу и његов положај је одређен тако да лук има довољну стрелу а да са друге стране буде што је могуће више. С обзиром да је саобраћајница целом дужином у изразитом засеку, јавља се потреба за применом потпорних зидова висине конструкције од 1 до 6м са обе стране пута.
ГЗС/еКапија