Камионџије: Преговори или обустава транспорта 


Vučić se danas obraća javnosti              U Srbiji danas još toplije, do 28 stepeni              Prvo su podgrevali proteste, a danas pitaju što kasni otvaranje - evo šta im je Todorović odgovorio              Gold gondola u izmenjenom režimu rada od 2. aprila              Gradovima i opštinama sredstva za inovativna rešenja u saobraćaju, akcenat na bezbednost dece              Besplatni mamografski pregledi u Ivanjici: Zakazivanja od 1.aprila              Požeški odbornici usvojili planove i programe za ovu godinu opštinskih preduzeća              Todorović: Velika imena iz sveta hirurgije u našem gradu              Dr Hektor Vilka Melendes iz UK do detalja opisao transplantaciju jetre i tankog creva od živog donora              Čačak ugostio više od 400 najeminentnijih srpskih hirurga              U Čačku prikazan „hamburški zahvat”, čuveni dr Dejan Bogoevski predstavio srpskim kolegama nove hirurške metode u lečenju hroničnog pankreatitisa             

 
Камионџије: Преговори или обустава транспорта
Trenutno na sajtu: 633       |       Podeli:
19.09.2018 | 0 коментар(а)



Чачак - Неколико десетина камиона, транспортних фирми из Чачка, Краљева, Ужица и Ивањице кренули су данас у протесну вожњу

организовану због низа проблема са којима се сусрећу у раду.

Председник Удружења „MDT SISTEM” из Краљева Љубинко Златић рекао је да су четири захтева разлог овог окупљања.
„Економски положај превозника, проблем граничних прелаза и царинских испостава у земљи, агенција за безбедност и испитивање возила и технички преглед. Део припада министарству финансија а део министарству унутрашњих послова”, наводи Златић додајући да је суштина да се на граничним прелазима чека по 20 и више сати, да у Европи имамо најскупље гориво, да је рефакција осам динара по литру за акцизу док је у Црној Гори то 18 динара”, истиче Златић.

Председник Удружења „MDT SISTEM” из Краљева Љубинко Златић, фото: ГЗС

„Надлежни су нам рекли да што се тиче чекања на граничним прелазима, ствар је у личним дохоцима запослених и да они неће да раде. Најбоље да и ми станемо и да не радимо, па да видимо од чега би и ове плате примали. Имамо велику конкуренцију иностраних превозника, они немају граничне прелазе из ЕУ а и гориво им је јефтинији”, каже Златић.

Проблеми су, како наводи Златић, и дужина техничких прегледа, који се раде 45 минута, за скуп возила два пута годишње то износи 30.000 динара.
„То је било значајно мање, неко је увео ове прописе не знамо како и по ком основу. Нису прихваћени наши захтеви да се смањи време. Такође имамо испитивање возила једном седмично, и до издавања решења може проћи неколико месеци. Једино ми у Европи имамо то испитивање”, закључује председник Удружења MDT SISTM и сматра да ниједан њихов захтев није нереалан.

Власник фирме „Унитраг” Ужице и члан УО „Међународног транспорта Београд” Бранко Бешевић, фото: ГЗС

Власник фирме „Унитраг” Ужице Бранко Бешевић иначе и један од оснивача и члан УО „Међународног транспорта Београд” каже да су они овде данас на истом задатку како би подигли ниво њиховог пословања.
„Већ десет фирми се угасило што због лоших услова што због мањка возача. Наш циљ је да седнемо за преговарачки сто са ресорним министарствима и да на неки начин побољшамо услове рада”, истиче Бешевић.

Он наводи да ће следећи протест бити много радикалнији, али да им то није циљ, већ да се само неко удостоји да их прими како би заједно дошли до решења.
„Нећемо ми да заустављамо саобраћај, али не знам шта би било са српском привредном ако би превозници стали са радом десет дана”, казао је Бешевић.

Власник транспортног предузећа „НН Боровић” из Ивањице Рашко Боровић такође се придружио овом протесту јер како каже, сви нешто обећавају а нико не излази са конкретним решењима проблема.

Власник транспортног предузећа „НН Боровић” из Ивањице Рашко Боровић, фото: ГЗС

„Надамо се да ће се све решити као и до сада, само не знам зашто је потребан протест да би неко пристао да разговара”, каже Боровић.


Возач Милосављевић Божидар из Чачка каже да нико не обраћа пажњу на возаче, јер и они трпе због лоших услова рада.

„Највећи проблеми су царина и границе, зато што се много чека. никога не интересује да ли имате породицу да ли вас неко чека. Обарају се цене, од прошле године су пале и за 500 евра за исте релације. Фирми има и оваквих и онаквих. Тамо где су редовне плате нема проблема са возачима, а тамо где нису и где закидају раднику, конкурс је увек отворен”, каже Милосављевић.

Иначе, Србији има преко 1.500 транспортних фирми само у међународном друмском саобраћају а незванични подаци су да је за тај број предузећа потребно 160.000 возача, што у пракси није случај. Проблем броја возача је и лимитирана дневница која износи 50 евра, док већ Словенија плаћа 100 евра.

ГЗС




PODELI:








Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 155.854.208 посета
Тренутно на сајту: 633 посетилац(a)