добио је награду за регионалног пословног лидера. Он истиче да бити успешан предузетник није лако, а створити нешто што ће памтити будуће генерације је још већи изазов.
“Прича компаније ТИФФАНY почиње да се развија далеке 1982. године.
Све своје знање, умеће, ентузијазам и енергију, власници и оснивачи компаније Боро и Бато Радоичић и њихова три запослена унели су у посао са крпицама, како га од милоште зову. Штеп по штеп, идеја по идеја, корак по корак… И рекло би се да је три и по деценије прошло као трен.
Дуг пут је био пред њима. И свакако да је и даље. Али са сигурношћу можемо тврдити да је тада мала компанија из Чачка дрско и смело закорачила у модни свет и постала пионир данашње модне индустрије региона”, кажу у овој компанији.
Фото: Тифани
Некада синоним за џинс, а сада је Тифани синоним за модерно, квалитетно и креативно.
“Ова породична компанија са дугом традицијом око себе окупља млад тим, које покрећу иновативност и жеља да својим купцима понуде нешто јединствено. Од сектора дизајна, преко набавке, производње, продаје, маркетинга и финансија, сваки сектор се истиче енергичношћу, посвећеношћу и великом креативношћу. Велики број чланова из исте породице, од оснивача па до самих запослених, су нешто чиме се поносе. Компанија директно запошљава око 120 радника, а индиректно тај број прелази преко 600, при цчему су сви производни капацитети смештени у Србији.
Основна визија Тифани тима је мода окренута ка појединцу. Њихов циљ је, како истичу, да у ери хиперпродукције и све веће омасовљености покажу да су јединствен дизајн, смели кројеви, врхунска израда и квалитетни материјали нешто сто ће вас издвојити из масе.
Баш као што и сама компанија искаче из оквира класичног предузетништва 21. века.
Како у животу, тако и у бизнису, све има своје успоне и падове. Компанија се у време економске кризе суочила са бројним проблемима у готово свим сферама пословања.
И то тешко време не заборављају. Памте, како се никада висе не би поновило”, каже Тамара Крапанџић, ПР компаније Тифани и додаје да је сада то компанија са највећим растом у региону у последњих пар година, која послује из сопствених средстава, без динара кредита, где запослени имају редовне зараде и висок ниво слободе, а самим тим и бројне могућности за испољавање креативности, усавршавање и професионалну и личну надоградњу.
“У свом пословању компанија се првенствено руководи принципима друштвене одговорности. У жељи да се одужи друштвеној заједници и граду из кога је потекла, константно подржава оне којима је то најпотребније – болницу, породилиште, културне установе, хуманитарне организације, спортске манифестације… Циљ је да на тај нацин подстакну и друге компаније да се укључе у сличне акције и помогну онима којима је помоћ потребна. Најновији пројекат у коме учествује, јесте пројекат дуалног образовања, који се показао као један од најуспешнијих модела овог вида учења и праксе на територији Србије у последњих десет година. И све то је крунисано наградом за регионалног пословног лидера за 2018. годину, коју је од стране Привредне коморе Србије добио оснивач и генерални менаџер компаније Боро Радоичић. И како ми видимо то није крај. То је само увертира за предстојећу годину и пословне изазове који им предстоје. А судеци по свему до сада виђеном, не сумњамо да ће и даље бити најбрже растући бренд у региону. У међувремену су отворени за креативне људе који би волели да постану део велике Тифани породице”, истакла је Тамара Карапанџић.
Фото: Тифани
Глас западне Србије