Од понедељка раде шалтери МУП-а 


Oblačno, povremeno sa kišom, temperatura do 16 stepeni              Srpska pravoslavna crkva i vernici danas obeželavaju dan posvećen Prepodobnom Vasiliju Ispovedniku              Ubijen muškarac u Preljini              Cena jaja na pijacama od 15 do 35 dinara              Na koji parfem želite da mirišete ovog proleća?              Na koji parfem želite da mirišete ovog proleća?             

 
Од понедељка раде шалтери МУП-а
Trenutno na sajtu: 377       |       Podeli:
10.05.2020 | 0 коментар(а)



Од понедељка, 11. маја, почеће са радом шалтери Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова у

полицијским управама и станицама на којима грађани могу поднети захтеве за издавање личних докумената и обавити друге послове, саопштио је данас МУП.

На шалтерима полицијских управа и станица грађани ће моћи да обаве послове пријаве пребивалишта и боравишта, поднесу захтев за издавање личних карата, пасоша, возачких дозвола, регистрације возила, оружја, држављанства, као и да подигну та документа.

Управа за управне послове препоручује грађанима да захтеве за прву регистрацију и промену власништва возила, промену података уписаних на саобраћајној дозволи и друге захтеве везане за регистрацију возила полицијским станицама и управама шаљу препорученом поштом.

Списак документације потребне за ове послове грађани могу наћи на сајту Министарства унутрашњих послова, а уз документацију потребно је доставити и контакт телефон подносиоца захтева, преко кога ће бити обавештен о термину за уручење докумената, саопштио је МУП.

У вези са регистрационим налепницама за возила уписана у јединствени регистар, Управа за управне послове истиче да ће се оне, до 1. јула 2020. године, издавати искључиво на техничком прегледу возила.

Грађани, као и раније, термин за подношење захтева за личну карту и пасош могу заказати преко портала еУправа, а лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.

Како је саопштено, пријаву пребивалишта за новорођено дете родитељи, са скенираном документацијом и другим потребним подацима, могу поднети електронским путем на имејл drzavljanstvalk.odsekuup@mup.gov.rs.

Од сутра, управа за странце Полицијске управе за град Београд радиће са странкама сваког дана, и викендом, од 8 до 18. 30 часова, а термини за долазак у просторије ове управе моћи ће да се закажу на телефон 011-3618-972 или имејл- адресу upravazastrance@mup.gov.rs.

Министарство унутрашњих послова истиче да је приликом посете полицијским управама и станицама потребно поштовати прописане мере заштите.

ГЗС/ Танјуг




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


mup ponedeljak rad salter

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 158.137.046 посета
Тренутно на сајту: 378 посетилац(a)