Васпитачице из овог вртића Снежана Ковић и Јелена Шушњар, већ месец дана разговарају са малишанима из своје групе на тему "Како пчеле праве мед", а све у оквиру пројекта "Вртићи без граница".
"Циљ је да кроз пројектно учење васпитачи и деца заједно истражују одређене теме, теме које децу највише интересују", објашњава Ковић.
Према њеним речима, на овај начин васпитач охрабрује децу и пружа им прилику да неке животне ствари, које ће им можда једнога дана користити, сами разумеју и схвате.
Ковић додаје да је неопходна сарадња са локалном заједницом, односно стручњацима из области у којој се истражује
пројектно питање, у овом случају "Како пчеле праве мед?"
"Деца су приликом посете једном произвођачу меда из Горње Горевнице, могла да на практичан начин виде, али и детаљније чују како функционише заједница пчела, како се цеди мед, прави саће, како изгледа опрема коју користе пчелари", објашњава Шушњар.
Шушњар додаје да су малишани, кроз разговор и игру на ову тему, показали веколико интересовање и жељу да истражују даље.
Она истиче да су ови четворогишњаци, од септембра до данас били веома креативни, тако што су исказали спремност за још неке теме, које су им кроз теорију, али и праксу објашњене, али и показане, попут "Како уредити нашу собу", "Како направити химну групе", "Зашто пас маше репом", "Зашто се кити баш јелка", "Како направимо луткарску позорницу".
Малишани, на крају пројекта, све што су научили показују родитељима, али и својим другарима.
Директорка Предшколске установе "Моје детињство" Сузана Симеуновић, сматра да је деци боравак у вртићу сада занимљивији и да им се пружа могућност да истраже оно што их највише интересује.
"На овај начин смо показали да се свака физика и хемија могу приближити деци, и да су сви аспекти живота, њиховом узрасту приступачни", рекла је Симеуновић.
Пројектно учење се делом реализује и у вртићу Мали капетан, као и у вртићу у Заблаћу.
Глас западне Србије