а усвојени су и колективни уговори за два јавна предузећа „Паркинг сервис” и ЈКП за грејање Чачак као и могућност кредитног задужења овог предузећа код пословних банака у износу од 108 милиона динара.
„Претходних година смо увидели смо све лоше особине плаћања камате од 12,5 одсто, Србијагасу за енергенте. Тако да смо пре четири и по године видели да нам је много исплативије да уђемо у комерционално задуживање и да плаћамо Србијагасу новцем. Наше задужење у банци је са каматом од 1,27 одсто, што је десет пута повољније”, рекао је градоначелник Чачка Милун Тодоровић додајући да је цена грејања пре месец дана и смањена за кориснике јер је цена енергената пала.
Једна од тачака односила се на број малишана у чачанским вртићима. Ове године приватна предшколска установа Чаролија моћи ће да прими 120 малишана. Тако да ће од укупно 4.260 деце, 1.080 похађати приватне вртиће док ће остатак ићи у ПУ чији је оснивач град Чачак.
За подстицај вантелесне оплодње опредељено је 10 милиона динара, а максимални износ за један покушај по пару је 300.000 динара. Прошле године, ова средства искористило је 26 парова.
„Оно што град Чачак чини су много обухватнији критеријуми за остваривање права на финасијску помоћ за вантелесну оплодњу, него што је и републиком прописано. Пре свега не постоји старосна граница за жене, а није условљено ни да ли се ради о домаћим или страним установама. Такође обухваћен је и секундарни стерилитет, без обзира да ли пар има дете које је зачето природним путем или рођено из трудноће која је потпомогнута биомедицинском оплодњом”, казао је Тодоровић.
На Градском већу опредељено је и 14 милиона за удружења, а стална буџетска резерва од 3 милиона динара усмерено је за борбу против ширења корона вируса.
Тодоровић је навео да је образована и стручна комисија у области спорта која ће давати предлоге са финансирање и суфинансирање клубова и спортских активности.
„Што се тиче јавног линијског превоза, нама у мају истиче уговор са Аутопревозом из Чачка. Имамо две могућности, а то су да оснујемо наше јавно комунално преудзеће за линјски превоз, што је огроман трошак и друга опција је јавно - приватно партнерство и концесија. Ми смо направили радни тим где су стручни људи, правници, економисти и саобраћајни инжењери, који ће направити студију исплативости како би ушли у јавни позив за ову веома важну услугу за наше суграђане”, казао је градоначелник Чачка.
ГЗС