Најзахтевнији тунели у Србији прокопани до пола: Преко стотину радника свакодневно ради на пробијању Лаза и Муњиног Брда 


U Srbiji danas temperatura do 23 stepena              U Skupštini danas konsultacije o izboru zamenika predsednika radnih tela              Novopazarski srednjoškolci najbolji u regionu              Plan rasturanja Republike Srpske!? Dodiku rade o glavi, ucene stižu i predsedniku Srbije              „Dodatna nastava” za najperspektivnije mlade fudbalere Borca              Zašto investirati u Zlatibor - 10 biznis ideja              Donacija Ženskom centru Užice              Rekonstrukcija fontane na Gradskom trgu             

 
Најзахтевнији тунели у Србији прокопани до пола: Преко стотину радника свакодневно ради на пробијању Лаза и Муњиног Брда
Trenutno na sajtu: 551       |       Podeli:
23.02.2022 | 0 коментар(а)



Чачак - Вишедеценијски сан многих возача остварен је отварањем деонице аутопута од Прељине до Паковраћа,



али градња се наставља даље. Пуном паром изводе се радови на траси до Пожеге, која важи за најзахтевнију јер се граде два тунела кроз планину Јелицу у дужини преко 2,5 километра.

Фото: РИНА

"Током градње деонице до Паковраћа ниједног момента се није стајало ни на овој траси. Тунел Лаз биће дугачак 2850, а Муњино Брдо 2780 метара и то су најзахтевнији грађевиснки подухвати са којима се радници суочавају. Терен на ком се изводе радови је изузузетно неповољан, али се не одустаје", изјавио је за РИНУ Томислав Момировић министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

Фото: РИНА

Десна цев на тунелу Муњино брдо до сада је ископана у дужини од 1143 метра, а лева 1026 метара, што значи да је завршено 40 одсто од укупних радова. У тунелу Лаз радови напредују такође предвиђеном динамиком, десна цев је ископана у дужини 1472 метара, а лева 1515, што тунел чини завршеним 56,8 одсто.

Фото: РИНА

"На овој деоници ради у две смене, по десет сати. Ангажовно је 160 људи, а не стаје се ни по лошим временским условима, уколико буде било потребно радови ће бити додатно интензивирани. Чини се све како би оба тунела била завршена до краја ове године. То више нису само пука обећања, као што су радили неки од наших политичких претходника. Грађани сада јасно могу да виде резулатате, али и осетити њихове бенефите", каже Момировић.

Он је још једном истакао да се након дуже од пола века чекања сада саобраћајна инфраструктура Србије коначно мења из корена и то по стандардима Западне Европе.

"Ова земља више никада неће бити иста. Аутопут је био планиран од Београда до Чачка тако да је он практично већ превазишао сам себе. Прошли смо Чачак и отворили потпуно нову перспективу у сваком смислу. И ту није крај. Почели су радови на обилазници око Горњег Милановца, ускоро почињу на обилазници око Ужица и ради се пројектна документација за изградњу обилазнице око Пожеге", рекао је Момировић и осврнуо се на поједине прозивке колико дуго је каснило отварање деонице од Прељине до Паковраћа.

"Због финализирања радова и свих безбедоносних провера, деоница је отворена месец дана касније, што је за толико велики и битан пројекат незнатно. Нек се запитају они који су на крилима Чачана дошли на власт колико су заправо закаснили кад током свог мандата нису изградили ниједан метар аутупута", закључио је Момировић.

 

 


ГЗС/РИНА




PODELI:








Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


autoput ministar momirovic tuneli laz munjino brdo

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 155.806.794 посета
Тренутно на сајту: 549 посетилац(a)