Министарка саобраћаја Зорана Михајловић је изјавила да од "Коридора Србије", као инвеститора радова на овој деоници Коридора 11, очекује да објасни зашто се касни. Рок је био 25. август, а први аутомобили неће проћи овом трасом бар још 40 дана.
Михајловићева је нагласила да је Министарство упозоравало инвеститора да морају да имају надзор над тако великим пројектима, али да је компанија која надгледа радове изабрана тек у фебруару.
"Министарство је формирало техничко-финансијску групу, да видимо зашто је дошло до кашњења", рекла је министарка грађевине.
Архивска фотографија радова на Коридору 11, фото: Глас западне Србије
Ауто-пут је завршен 97 одсто и у току су финални радови, али оно што брине је проток информација, јер о потешкоћама на терену и евентуалном кашњењу нису обавештени Влада Србије, премијер и ресорно министарство. Није проблем ако на овако великим пројектима дође до мањих кашњења од месец, два, али у овом случају су проблем биле информације и извештаји од инвеститора који нису били тачни. Није у реду да као министарка на терену проверавам да ли ће радови бити завршени у року, да информације о кашњењу добијам од радника са градилишта, а не од одговорних.
И премијер Александар Вучић је у експозеу рекао да су га лагали у вези са радовима на овој деоници и да није био обавештен о кашњењу. У "Коридорима Србије", мађутим, нису одговорили на питање "Новости", да ли је тачно да нису обавестили премијера и ресорну министарку о кашњењу на изградњи деонице. Рекли су да им је 22. августа инвеститор предложио да размотре могућност продужетка рока за завршетак радова за најмање 60 дана, од момента када финансијске обавезе према извођачу буду измирене.
"У овом моменту проценат физичке реализације завршетка деонице Љиг - Прељина је 96 одсто. Сви тунели су пробијени. На деоници се налази и 66 мостовских конструкција. Сви мостови су завршени", тврде у "Коридорима".
У току су радови на електромашинским инсталацијама у тунелима "Шарани", "Брђани" и "Голубац", а предстоји и санација косина, постављање звучних баријера и израда хоризонталне сигнализације, као и завршни слој асфалтирања.
Новости