ТО Љиг препознатљива по промоцијама на друштвеним мрежама, видео за промоцију „Косидбе на Рајцу” забележио 30 милиона прегледа 


Oblačno, povremeno sa kišom, temperatura do 16 stepeni              Srpska pravoslavna crkva i vernici danas obeželavaju dan posvećen Prepodobnom Vasiliju Ispovedniku              Ubijen muškarac u Preljini              Cena jaja na pijacama od 15 do 35 dinara              Na koji parfem želite da mirišete ovog proleća?              Na koji parfem želite da mirišete ovog proleća?             

 
ТО Љиг препознатљива по промоцијама на друштвеним мрежама, видео за промоцију „Косидбе на Рајцу” забележио 30 милиона прегледа
Trenutno na sajtu: 564       |       Podeli:
30.12.2022 | 0 коментар(а)



Љиг - Пре 20 и више година сајмови туризма били су основни вид промоције и било је логично
Најпосећенији туристички сајт у Србији, фото: ГЗС

да нека туристичка дестинација или простор буду представљени на неком од њих.

Према речима директора ТО Љиг Владимира Ивановића њихова установа узима учешће на великим националним сајмовима, али не посећује иностране, јер то представља приличан трошак али је и нереално представљање за тако малу дестинацију као што је општина Љиг.

„Према нашим искуствима, сајмовима је у последњих година значајно опао утицај и није лако да се након одржаног сајма направи анализа колико је гостију дошло баш захваљујући сајму,” каже Ивановић.

Он истиче да је у последњих 15 година најзначајнији терен за промоцију туризма свакако интернет и електронски медији уопште.

„Данас људи на мобилним телефонима имају све што им је потребно да би се информисали о некој дестинацији, ту су и мапе, а могу и да резервишу смештај”, истакао је Ивановић.

ТО Љиг је на време препознала овај тренд и већ одавно имају канале и странице на друштвеним мрежама преко којих долази највећи број туриста и посетилаца њихових манифестација.

„Наша страница ’Косидба на Рајцу’ има 20 000 сталних пратилаца на коме се каче бројне објаве, па тако прошлогодишња видео објава која најављује косидбу је оборила рекорд не само у Србији већ вероватно и у целом свету, јер према мојим информацијама нема туристичког видеа који има преко 30 милиона прегледа”, истакао је Ивановић.

Према његовим речима за израду тог видеа припремали су се годинама, а у прилог им је ишло то што косидба има специфичан колорит и врло је фотогенична.

„То је видео од седам кадрова који прати Радоша Котлају, косача из Пљеваља који коси једну парцелу од свега десетак метара, али је његов откос ширине шест метара. Иначе, нормалан откос је ширине око 2, 5 метара, али наша идеја је била да направимо једну атракцију и демонстрацију кошења. Наравно тај необичан откос од шест метара прати и одушевљена публика. Тај видео изазвао је бројне реакције прво у нашој земљи а потом и у Европи, а онда и широм Азије. Тај видео није плаћена реклама, у питању су искључиво природни скокови”, казао је Ивановић.

Према његовим речима до тако велике посете дошло је због великог броја дељења и коментара.

Ивановић је казао да су активни и када је реч о изради мобилних апликација, али и да оне полако губе битку пред појавом веб апликација које се не морају инсталирати и оне практично представљају микро сајтове односно презентације које садрже све потребне информације.

Такође велику посету бележи и њихова фејсбук страница као и инстаграм налог, али је тик - ток препознат као место где се налази потенцијална публика и ТО Љиг ће све више радити на активирању и присуству и на овој друштвеној мрежи.

Овај видео забележио је 30 милиона прегледа, фото: ГЗС

Ивановић подсећа да су они били пионири и у представљању сеоског туризма путем интернета.

„Пре 20 година ми смо формирали сајт који се данас зове село.рс, на који смо поставили пет објеката у сеоским домаћинствима које смо у том тренутку имали на територији општине Љиг. То је било 2002. године, а сада 2022. на том сајту се налази око 2000 објеката из целе Србије. Сајт бележи посету од три до 20 хиљада посета дневно у сезони и прави од 300 до 1500 ноћења годишње”, рекао је Ивановић.

Он је мишљења да захваљујући овом сајту на село је почела да долази потпуно другачија структура гостију.

ТО Љиг иде у корак са временом, фото: ГЗС

„То нису више баке и деке које на село доводе унуке да виде домаће животиње, већ су то људи који су обишли свет и који тачно знају шта желе. Са друге стране наши домаћини су много научили управо од тих гостију који су им указали на евентуалне пропусте, али су их и упознали са новим трендовима у оваквом виду туризма. Слободно можемо рећи да је овај портал утицао на развој сеоског туризма у целој Србији”, истакао је директор ТО Љиг.

Ивановић је подсетио да су за отварање овог сајта стигле и заслужене награде, међу којима је и највише државно признање у Србији у области туризма а то је „Туристички цвет”.

Овај сајт је најпосећенији туристички сајт у Србији.

 

Глас западне Србије

 




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


LJIG PROMOCIJA TURIZAM SAJT VIDEO PREGLEDI

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 158.106.491 посета
Тренутно на сајту: 564 посетилац(a)