априла прошле године, на тему: “Презентовање туристичких производа и потенцијала Србије француском туристичком тржишту” којој је присуствовао значајан број утицајних француских тур-оператера и представника француских еминентних медија , Удружење “Ја волим Француску” и ТО Златибор настављају са промоцијом Србије на тржишту Француске.
Уједно, то је био, након пуних 27 година, повратак француских тур - оператера Србији и њеној туристичкој понуди, проистеклој управо из интереса француских туриста ка нашој земљи, која се манифестује преко најпознатијих француских агенција специјализованих не само за индивидуалне туристичке понуде, већ и групна туристичка, пословна и гео - политичка путовања.
Поновно успостављање снажне туристичке сарадње, је имало, према речима Слађане Новаковић, председнице Удружења “Ја волим Француску”, несумљиви утицај на свеукупно побољшање односа две земље укључујући не само туристички и културни сегмент, већ и економске билатералне односе.
По завршеној конференцији, као и анализом посета оствареног броја француских туриста у Србији, Удружење “Ја волим Француску”, на основу спроведених истразивања закључује да су преференције француских туриста у Србији посета Београду и упознавање са културним и природним наслеђем. Такође, преференције француских туриста су упознавање са традицијом, обичајима и ено гастрономијом Србије.
Тим поводом , а у складу са комплетном ревитализацијом туристичке сарадње , Удружење “Ја волим Француску “ као носилац и главни организатор пројекта у сарадњи са ТО Златибор, ТО града Београда и Аранђеловца и Тополе организује посету шест француских еминентних туристичко - економских медија Србији.
Француски медијски представници боравиће у нашој земљи у периоду 22. до 25.09.2019. и приликом те посете упознаће се са њеним знаменитостима, културном баштином и туристичком понудом.
У прилог чињеници да су новинари из домена туризма највећи професионалци свога посла, с обзиром да су обишли цео свет, овом конференцијом за новинаре српски медији имају директан контакт са француским новинарима и тиме нам се нуди могућност да "сами себе видимо кроз очи других", што је изузетна реткост код оваквих пројекта.
Промоцијом Златибора, Београда, Тополе и Аранђеловца као најпожељнијих дестинација Србије француском туристичком тржишту, туристичку понуду Србије ћемо на најефикаснији начин (писањем о српским туристичким дестинацијама у најчитанијим штампаним медијима), промовисати на тржишту Француске.
Овај циљ је директно повезан са циљевима Стратегије развоја туризма Србије 2016 - 2025 који се односе на повећање броја долазака и ноћења страних туриста и повећање девизног прилива од туризма.
Посета француског Председника, господина Емануела Макрона Републици Србији је претходила пројекту ”Промоције туристичких дестинација Србије француском тржишту”, што је од изузетног значаја за успешност пројекта, а пројекат се реализује уз подршку Министарства туризма Републике Србије.
Глас западне Србије