хуманитарни догађај, под покровитељством прве даме Чешке, госпође Иване Земан, супруге председника Чешке Републике Милоша Земана.
На молбу српске амбасаде у Прагу, своје производе донирали су познати брендови из Србије- Златиборац, Swisslion, Рубин, Ковачевић. Медела, Extreme Intimo… Међу њима, први пут на овој манифестацији, нашле су се и ракије Огњена, произвођача Браћа Томашевић из Пријепоља.
Српски штанд био је међу најзапаженијим. Највећа потражња била је за Огњена ракијом коју су куповале присутне дипломате и представници наше дијаспоре у Чешкој. Све залихе Огњене продате су за непуна два сата, уз хуманитарни приход од око 200 евра.
Међу спонзорима ове манифестације налазили су се Самсунг, Huawei, DeLonghi и друге светски познате робне марке. На два велика видео бима логои донатора вртели су се сваких 10 минута, тако да су сви приказани по 40 пута. Одмах иза Огњене сваки пут приказиван је лого Шкоде.
– Добро друштво, каже Вукосав Томашевић, сувласник и менаџер предузећа Браћа Томашевић. Шалу на страну, велика је част и признање бити у селекцији таквих компанија и брендова, а посебно када представљате Србију у једној пријатељској и братској држави као што је Чешка.
Извор: ПП Медиа