Чачани највише рекламирају прехрамбене производе 


U Srbiji danas temperatura do 23 stepena              U Skupštini danas konsultacije o izboru zamenika predsednika radnih tela              Novopazarski srednjoškolci najbolji u regionu              Plan rasturanja Republike Srpske!? Dodiku rade o glavi, ucene stižu i predsedniku Srbije              „Dodatna nastava” za najperspektivnije mlade fudbalere Borca              Zašto investirati u Zlatibor - 10 biznis ideja              Donacija Ženskom centru Užice              Rekonstrukcija fontane na Gradskom trgu             

 
Чачани највише рекламирају прехрамбене производе
Trenutno na sajtu: 583       |       Podeli:
27.10.2020 | 0 коментар(а)



Чачак - Да куповина може бити милина, потврђују многи купци, али има и оних незадовољних,



који рекламирају производе. Чачани се најчешће жале на квалитет прехрамбених производа, а неретко рекламирају обућу и гардеробу.

Куповина није ни мало једноставна, кажу поједини Чачани, јер је квалитет производа на последњем месту. То се највише односи на храну, где уочавају недостатке.

Драгана Лалић, Чачак

„Одећа и обућа су катастрофа, и храна исто. Немам коментар. Квалитет је јако лош, све што је најгоре, ми једемо у Србији”, каже разочарано наша суграђанка Драгана Лалић.

„Жалим се на поврће у сукпремаркету, јер је труло. Жалим се и на слаткише, чоколаде којима грамажа не одговара. Исто важи и за кафу, али никада не рекламирам ништа, нема вајде од тога”,каже Љиљана Јаковљевић.
Неки Чачани потврђују чињеницу да љубазност трговаца увек мора бити на првом месту.

Илија Нешковић, Чачак

„Наилазио сам на људе у продавницама који су били пуни разумевања и онда нема проблема када вам се уважи рекламација, онда сте задовољан купац, као да се ништа није десило. Нисте претрпели ниаккаву штету”, прича нам један од ретких задовољних купаца, Илија Нешковић.

 

Продаја беле технике и електронике одувек је била деликатана, највише због осетљивости самих производа, али трговци се труде да увек буду на услузи потрошача.

Небојша Ристивојевић, менаџер фирме "Гигатрон"

„Пошто је техника јако осетљив артикал , дешава се понекад неко оштећење у транспорту или прилокм прикључења, ми с етрудимо д акупцоима изађемо у сусрет и кшто пре проблем решимо. Нам аје савки потрошач битан и сваку рекламацију уважавамо и решавамо”, каже менаџер продаје фирме „Гигатрон”

Било да сте задовољан купац или не, једно је сигурно, у квалитет производа морате се уверити сами, баш као што се и у народу каже -двапут мери, једном сеци.

Прилог емитован у емисији Пулс Србије, тв Курир: 

ГЗС

 




PODELI:








Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 155.832.886 посета
Тренутно на сајту: 582 посетилац(a)