Снег и температуре око нуле нису спречиле кинеске и домаће неимаре да прекину радове на једној од кључних саобраћајница на западу земље како би до почетка наредне године била завршена, а слике саобраћајних гужви отићи у заборав.
На уласку на аутопут из правца Пожеге и Ужица, већ је постављена наплатна рампа, урађени кружни токови као и прилазни путеви који ће представљати капије уласка на "Милош Велики", на радост свих оних који који га буду користили.
Мост преко Западне Мораве који се налази на ушћу Kаменице у ову реку, у непосредној близини петље Паковраће у потпуности је асфалтиран.
Укроћена Западна Морава, постављена наплатна рампа у Паковраћу, фото: ГЗС
„Мост је дугачак је 336 метара има десет распона, са највећим распоном стубова од 36 метара. У кишном и зимском периоду извођење радова је било изуизетно отежано честом појавом бујичних вода кое су отежавале радове на обалама а нарочито у кориту реке", изјавио је Марјан Јербић надзорни инжењер на изградњи аутопута Прељина-Пожега.
Током летње туристичке сезоне на самој наплатној рампи у Прељини, забележене су огромне гужве и километарске колоне возила, изградњом деонице до Паковраћа вишесатно чекање у колонама и колапс на обилазници око Чачка постаће прошлост.
Радови на деоници прељина-паковраће - Фото:ГЗС
„Сведоци смо километарских колона у саобраћају и томе морамо стати на крај. Циљ нам је да на друмовима немамо људских жртава и да растеретимо и Ибарску магистралу, звану “магистрала смрти”. Радимо у три смене и не постоји ниједан паркирани багер, нити грађевински камион. Kада се заврши деоница до Пожеге, настављамо даље ка Црној Гори, Босни и Херцеговини. Kада се сви ови започети пројекти заврше Србија више неће бити иста земљa", казао је, министар грађевинарства Томислав Момировић.
ГЗС