истичу у саопштењу из Општинског одбора Двери.
Пријепољске Двери наводе да су њихови одборници у више наврата на седницама Скупштине указивали јавности на овај проблем.
"Питамо се и да ли грађани знају да се у буџет општине Пријепоља годишње слива 30 одсто новца од наплаћених саобраћајних прекршаја, који се мора по Закону о безбедности саобраћаја уложити у пројекте који побољшавају безбедност саобраћаја. Подсећања ради, за пријепољску општину би се могло рећи: ни мање општине, ни више наплаћених казни. Поставља се питање какве користи имају сами грађани Пријепоља, јер је ове године буџетом општине Пријепоље планирано да се 14 милиона динара овог наплаћеног новца врати у пријепољску касу. Опште је познато да Савет за безбедност саобраћаја у Пријепољу и не постоји, или га има само фиктивно на папиру, који би иначе могао лоцирати проблеме и сугерисати да се исти реше.Као један од разлога оваквог стања, лежи у томе што људи из власти, који треба да воде рачуна о саобраћају, не уочавају проблеме, то их не интересује и немају одговарајуће политичке и стручне кадрове који би се овим проблемом бавили. Да је прошле и ове године уложено бар пола од ових средстава у пројекте уређења зона школа, побољшање геометрија раскрсница, семафоризацију, израду кружних токова и слично, стање би било далеко боље. Затим, у ужем и ширем центру града недостаје од 30 до 50 саобраћајних знакова. Уколико се исти не поставе до 1. јула 2017. године, Пријепоље ће изгубити право на организовање практичног дела испита за кандидате возача свих категорија, на осову записника унутрашње контроле управе саобраћајне полиције, која је до поменутог датума дала рок да се ови недостаци отклоне. Пријепољци ће по свој прилици, по оној народној “са коња на магарца”, морати да полажу возачки испит у Прибоју или у Новој Вароши, а до скоро су кандидати из Нове Вароши доалзили на обуку у Пријепоље", наводи се у саопштењу Двери.
Глас западне Србије