на деоници од Краљева до Чачка.
„Током јучерашњег дана на изградњи Моравског коридора је било ангажовано 3.634 радника са неких 1.500 јединица механизације и транспортних средстава. То говори у порилог тези да смо у потпуности активирала сва градилишта. Само овде на сектору три, од Краљева до Чачка имамо око 1.100 радника и општа оцена је да се радови одвијају јако добро и у складу са динамиком. Пројекат је врло захтеван. Овде од Краљева до Чачка градимо деоницу аутопута дугачку 30,6 километара. Изградњу ауто-пута прати и хидро-техничка регулација Западне Мораве уз дужини од око 28 километара”, рекао је Антић.
У пројекат изградње саме саобраћајнице укључен је велики број малих пројеката који су везане за измештање и заштиту постојеће инфраструктуре, што представља читав додатних низ изазова са којим се суочавају градитељи, али директор „Коридора” наглашава да је динмика радова добра,
„Реализација је добра. Нама је од 30,6 км трасе отворена у потпуности у дужини од 30,3 км. У овом тренутку смо завршили изградњу насипа. Степен реализације насипа је на неких 60 одсто и налазимо се у доброј динамици и у складу са оним обећањима за завршетак свих деоница које смо дали председнику Вучићу током његове претходне посете. Дакле, сви радови су у току. Ово је веома захтевна деоница. На 30, 6 км ауто-пута имамо 15 мостова, четири надвожњака, 10 подвожњака. Читав низ малих пројеката везаних и за уређење Западне Мораве али и за измештање и заштиту постојећих инсталација”, казао је Антић.
ГЗС