Отварају се капије западне Србије: мост у Паковраћу кључна тачка за изградњу обилазнице око Чачка, радови на изградњи при крају 


U Srbiji danas oblačno, mestimično kiša              Razlog havarije je obrušavanje zemlje, evo do kada će biti rešen problem sa vodom u Aveniji              Sutra Forum poslodavaca u Čačku, 10. maja u Gornjem Milanovcu              SNS Čačak - Čačanska opozicija ko pile u kučinama             

 
Отварају се капије западне Србије: мост у Паковраћу кључна тачка за изградњу обилазнице око Чачка, радови на изградњи при крају
Trenutno na sajtu: 450       |       Podeli:
07.08.2021 | 0 коментар(а)



Чачак – Пробијање тунела у Трбушанима додатно је убрзало радове на изградњи деонице



аутопута од Прељине до Пожеге. Кинески неимари и домаћи подизвођачи раде као један упркос високим температурама. У току је и изградња моста преко Западне Мораве који се налази на ушћу Каменице у ову реку, у непосредној близини петље Паковраће.

„Мост је у овом тренутку завршен 80 одсто и радови напредују предвиђеним темпом. Дугачак је 336 метара има десет распона, са највећим распоном од 36 метара. У кишном и зимском периоду извођење радова је било изуизетно отежано честом појавом бујичних вода које су отежавале радове на обалама а нарочито у кориту реке“, изјавио је за РИНУ Марјан Јербић надзорни инжењер на изградњи аутопута Прељина - Пожега.

Фото: РИНА

Ова тачка градилишта је једна од кључних за израду деонице 3 тј. Обилазницу око Чачка. Из тог разлога је у зони моста изведен и привремени мост како би се омогућила комуникација на читавом потезу ове деонице.

„У овом тренутку су постављена 22 стуба и 22 лежишне греде, као и 103 од 143 монтажна носача и изводе се радови на коловозној плочи. Добром темпу радова свакако доприноси и добра сарадња кинеских извођача компаније са Министарством грађевине. Очекује се да се радови на овом мосту ускоро заврше чиме се прави велики корак ка завршетку обилазнице око Чачка, што ће допринети растерећењу саобраћаја који тренутно пролази кроз овај град“, каже Јербић.

фото: РИНА

Траса Прељина – Пожега дужине 30, 9 км, једна је од најзахтевнијих траса које се тренутно изводе у Србији са бројним мостовима, надвожњацима и најдужим тунелима у Србији. Осим моста преко Зпадне Мораве гради се мост преко пруге у дужини од 550 метара и мост пре самог улаза у тунел Трбушани у дужини 250 метара.

„Пројекту изградње аутопута додате су и три обилазнице и то код Горњег Милановца, Пожеге и Ужица на које се чекало више од пола века. Ми ћемо потпуно повезати западну Србију и ово је огроман корак за овај крај, као када се градила пруга Београд - Бар и тиме цео овај крај оживео. То смо и сада доживели само у путној инфраструктури", казао је министар саобраћаја Томислав Момировић.

фото: РИНА

Према најавама представника извођача, радови на целој траси Прељина – Пожега би требало да буду готови у јануару следеће године. Ова деоница назива се и капијом западне Србије а сви они који су сумњали да се уопште на оваквим теренима може градити аутопут ускоро ће бити разуверени и још један сан биће одсањан, а то је да се од Београда до црногорске границе стигне за два сата и петнаест минута.

 

РИНА / ГЗС




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


cacak pakovrace autoput gradnja most zapadna morava

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 157.874.995 посета
Тренутно на сајту: 451 посетилац(a)