Шумадија нова дестинација за дигиталне номаде 



 

Шумадија нова дестинација за дигиталне номаде
13.01.2022 | 1 коментар(а)



Шумадија је препозната као нова дестинација за дигиталне номаде и регион који има богату туристичку понуду, што потврђује и све више

"светских путника" заинтересованих да се упознају са овом дестинацијом која нуди одличне услове за рад и одмор, саопштила је данас Привредна комора Србије.
Овај регион представили су, на Светској изложби Експо 2020 Дубаи на Павиљону Србије, студенти Факултета организационаих наука (ФОН) из Београда кроз пројекат Топола "Wорк фром Хоме" Хуб, а промоција је привукла велики број туристичких посленика из различитих држава, као и представника ИТ света.

Фото: Привредна комора Србије

"Желели смо да представимо Шумадију и Тополу као места богате историје и културе људима који у новим околностима, због пандемије, доста раде од куће или воле да проводе време у природи и искусе нешто ново. Промовисали смо модерне хабове и просторе за рад, али и нова искуства која туристички потенцијал овог региона нуди", каже потпредседник за спољне односе Цасе Студy клуба на ФОН-у Никола Буњевић.

Секретарка Удружења за туризам ПКС Тијана Маљковић оцењује да је Светска изложба била прилика да туристичка индустрија, која не спада у основне животне трошкове и потребе, већ се на неки начин сматра луксузом, објасни кроз многе пројекције, на разним језицима, потребу човека за сарадњом, повезивањем и откривањем нових занимљивости и авантура.
Подсећа да су на Павиљону Србије и Пословном хабу, у организацији ПКС, представници наше туристичке привреде имали успешне пословне разговоре са компанијама из више од 20 земаља са пет континената, међу којима су Малезија, Оман, Мађарска, Зимбабве, Иран, УАЕ, Аргентина и друге, да су српским привредницима представљене туристичке понуде егзотичних земаља, као и да је потписан Протокол о сарадњи хотелских асоцијација Балкана.

Фото: Привредна комора Србије

Такође, разговарало се о могућој сарадњи и заједничким пројектима у промоцији и организацији сајамских манифестација, зимског и летњег туризма, али и о коришћењу софтвера и других паметних решења која могу имати примену у сектору туризма и мобилности.

"Заједно са колегама из Конгресног бироа Србије и Центра Сава имали смо састанак са представницима Светског трговинског центра и Конгресног бироа Дубаија о промоцији сајамских манифестација, трансферу знања, као и о заједничким иницијативама у међународним асоцијацијама из конгресног бизниса", каже извршни директор за конгресне активности Новосадског сајма Андреа Кнези.

Истиче да је фокус био и на успостављању сарадње Сајма пољопривреде у Новом Саду и Галфуд сајма у Дубаију, а очекује се и потписивање протокола ове две организације.

Наступ српске привреде на Светској изложби за представнике наших хотела била је могућност да истраже тржиште и повежу се са партнерима из УАЕ и других земаља.

"Туристе из Емирата све више интересује Београд као дестинација. Туроператори са којима смо разговарали о сарадњи веома су заинтересовани за довођење гостију, а посебно за организације тура које би укључиле више градова попут Београда, Новог Сада, али и обилазак природних лепота Србије", каже Роберто Стојко, генерални директор хотела Радисон.

Мина Срећковић, менаџер за организацију догађаја београдског Кристал Хотела, истиче да су билатерални сусрети били успешни, као и да су договорили сарадњу са туристичким организацијама из УАЕ, Русије али и региона како би унапредили своју туристичку понуду.

Током билатералних сусрета на Павиљону Србије представиле су се и компаније ИТ индустрије са иновативним апликацијама које имају примену у хотелској и туристичкој индустрији.

Српски стартап Wмену представио је безконтактну еколошку платформу за хотеле, која гостима омогућава да путем мобилних телефона имају све потребне информације приказане у сликама што чини комуникацију ефикаснијом и једноставнијом.

"Са партнерима из Емирата очекујемо сарадњу како бисмо пласирали нашу апликацију на ово тржиште", рекла је директорка компаније Марина Јанковић.

"Дигитализација путовања и корпоративни туризам су наш приоритет. На Експо-у је наш циљ био да остваримо контакт са целим светом. Посебно смо задовољни разговорима са партнерима из Саудијске Арабије који су заинтересовани за сарадњу са нашом компанијом", каже Марко Љупковић из компаније Дееп Травел која се бави израдом ИТ решења за резервацију карата.

 

 

 

ГЗС / Танјуг

 









Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


SUMADIJA PKS

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (1)

  • Србин      | 13.Jan 2022.15:03 h

    Будите љубезни па следећи путанапишите ОДРЕДИШТЕ,Срећна вам Нова година и све најбоље!



  •  











     


     

    © Глас Западне Србије
    Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
    060 5000 150, 032 347 001

    Импресум

    Статистика сајта:
    Прес: 126.320.795 посета
    Тренутно на сајту: 125 посетилац(a)