Више од хиљаду радника у ноћној смени на изградњи Моравског коридора на деоници од Краљева до Чачка 



 


Више од хиљаду радника у ноћној смени на изградњи Моравског коридора на деоници од Краљева до Чачка
15.07.2021 09:05 | 0 коментар(а)



Kраљево – Изузутно високе температуре условиле су промене смена на изградњи Моравског коридора
Више од хиљаду радника у ноћној смени на изградњи Моравског коридора, фото: РИНА

на Сектору три од Адрана до Мрчајеваца. Како би рaдници избегли највеће врућине ради се ноћу, а месец дана након почетка радови се одвијају предвиђеном динамиком.

Кључни радови се изводе од 16 часова а радови који су најосетљивији због технологије материјала, изводе се у периоду од 23 сата до 5 сати ујутру, преноси агенција РИНА.

Више од хиљаду радника у ноћној смени на изградњи Моравског коридора, фото: РИНА

„Моравски коридор се шири и полако излази из оне зоне од Појата до Крушевца. Стално причамо колико ће он бити значајан за економију земље, када са једне стране спојимо Крушевац с Чачком, тих 110 километара и изградимо најмодернији ауто-пут не само у Србији, него у овом делу Европе. Овај коридор ће бити стуб и кичма економије, повезиваће пола милиона људи, овде имамо највише средњих и малих предузећа која ће добити додатну подршку’’ рекао је министар саобраћаја Томислав Момировић, који је обишао раднике најтоплијег јулског дана.

Више од хиљаду радника у ноћној смени на изградњи Моравског коридора, фото: РИНА

Тренутно на Сектору 3 изводе се радови на припреми изворишта материјала, рашчишћавању трасе аутопута, као и изради шипова на мосту преко Западне Мораве на 82. километру у Адранима код Краљева.

„Овде имамо преко 1600 људи, до краја августа очекујемо да буде 2000 људи, а у наредних осам месеци преко 3000 људи. Желимо да поставимо потпуно нове стандарде извођења радова, да до краја децембра 2023. године завршимо овај коридор’’ додао је Момировић.

Више од хиљаду радника у ноћној смени на изградњи Моравског коридора, фото: РИНА

Министар је похвалио компанију Бехтел истичући да способност за организацију ноћног рада је показатељ шта је држава имала као намеру, када је желела управо њих да доведе на овај пројекат, а то је довођење нових видова организовања и извођења радова и прилика да српске грађевинске компаније уче од њих.

„Максимално смо интезивирали радове на првом сектору од Појата до Крушевца и отпочели смо радове од Краљева према Чачку. Ми у овом тренутку на читавој траси Моравског коридора имамо 74 градилишта. Због високих температура и технологије посла, ми смо били принуђени заједно са извођачима да део радова пребацимо у ноћну смену. У овом тренутку на читавом Моравском коридору имамо 16 градилишта која раде у ноћном режиму радова’’ казао је директор Коридора, Александар Антић.

РИНА (ГЗС)









Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


IZGRADNJA MORAVSKI KORIDOR NOCNA SMENA

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 











 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
060 5000 150, 032 347 001

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 123.955.225 посета
Тренутно на сајту: 117 посетилац(a)