Кинези раде пуном паром, први метри асфалта видљиви на деоници ауто-пута од Прељине до Паковраћа 


Nagradni konkurs „Najlepše želje pišu se ćirilicom“              U Srbiji danas do 17 stepeni              Gondola od danas u redovnom režimu rada              Čestitke za nove uspehe i priznanja užičkih gimnazijalaca              Sportske igre mladih od sutra u Ljuboviji              Todorović: studija je pokazala da postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda ni na koji način ne ugrožava stanovništvo             

 
Кинези раде пуном паром, први метри асфалта видљиви на деоници ауто-пута од Прељине до Паковраћа
Trenutno na sajtu: 486       |       Podeli:
21.09.2021 | 0 коментар(а)



Чачак - Изградњом деонице ауто-пута од Прељине до Пожеге растеретиће се обилазница око Чачка



и магистрални пут који пролази кроз Oвчарско-кабларску клисуру. На тај начин смањиће се саобраћајне гужве, али и број удеса који су на овој деоници пута честа појава. Након пробијања првог тунела у месту Трбушани код Чачка, на одушевљење свих возача већ су видљиви и први километри асфалта на "Милошу Великом".

"Грађани су превише чекали, о овом аутопуту прича се пуних педесет година, а тек последњих се интезивно на томе и ради. Деоница аутопута од Прељине до Пожеге дугачка је 31 килоемтар и једна је од најтежих која се тренутно гради у Србији, јер се на њој налази велики број надвожњака, мостова и тунела“, рекао је за РИНУ Томислав Момировић, министар грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре.

Током летње туристичке сезоне на самој наплатној рампи у Прељини, забележене су огромне гужве и километарске колоне возила, изградњом деонице до Паковраћа вишесатно чекање у колонама и колапс на обилазници око Чачка постаће прошлост.

„Сведоци смо километарских колона у саобраћају и томе морамо стати на крај. Све напоре на челу са председником државе Александром Вучићем улажемо да што пре пустимо деоницу до Паковраћа што ће у многоме растеретити саобраћај ка туристичким центрима, који су се у време пандемије показали као топ дестниције. Циљ нам је да на друмовима немамо људских жртава и да растеретимо и Ибарску магистралу, звану "магистрала смрти". Радимо у три смене и не постоји ниједан паркирани багер, нити грађевински камион. Када се заврши деоница до Пожеге, настављамо даље ка Црној Гори, Босни и Херцеговини. Када се сви ови започети пројекти заврше Србија више неће бити иста земља“, додао је Момировић.

Момировић је најавио да се у новембру ове године креће се са изградњом нове деонице аутопута од Ниша до Плочника у дужини од 77 километара.

"Наша политика је отворени Балкан. Тај ауто-пут је доста захтеван - 77 километара је од Ниша до Мердара, јако пуно мостова, тунела. Радимо са нашим европским партнерима, они имају јако компликоване процедуре, зато се то помало развлачи. Али, очекујем да ћемо од новембра кренити офанзивно у радове и да ћемо у наредних пар година имати изграђен ауто-пут од Ниша до Приштине, Грачанице", наводи Момировић.

 

 

 

ГЗС/РИНА

 




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


radovi put

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 157.447.595 посета
Тренутно на сајту: 487 посетилац(a)