Си-Ен-Ен: Ово је 11 најлепших места Србије 


U Srbiji danas temperatura do 23 stepena              U Skupštini danas konsultacije o izboru zamenika predsednika radnih tela              Novopazarski srednjoškolci najbolji u regionu              Plan rasturanja Republike Srpske!? Dodiku rade o glavi, ucene stižu i predsedniku Srbije              „Dodatna nastava” za najperspektivnije mlade fudbalere Borca              Zašto investirati u Zlatibor - 10 biznis ideja              Donacija Ženskom centru Užice              Rekonstrukcija fontane na Gradskom trgu             

 
Си-Ен-Ен: Ово је 11 најлепших места Србије
Trenutno na sajtu: 637       |       Podeli:
07.05.2018 | 0 коментар(а)



Беорад, Петроварадин, Увац, Голубац, Студеница, Нови Сад и друга места Србије од уторка ће поново бити доступни гледаоцима глобалне ТВ мреже Си-Ен-Ен.

Нова кампања промоције српског туризма на овој телевизији почиње 8. маја, чиме се наша земља на ову мрежу враћа после 11 година одсуства.

Промотивни спот о Србији лане је емитован 600 пута на Би-Би-Сију, Јуроспорту и Травел ченелу (по 700 емитовања), а у Туристичкој организацији Србије кажу да имају одличну сарадњу са Си-Ен-Еном и да наша земља сада улази у ред “озбиљних туристичких играча”.

- Спот је радио Травел ченел и ове године биће емитован на свим глобалним мрежама, попут Националне географије, Јуроњуза и Травел ченела - каже Марија Лабовић, директор Туристичке организације Србије.

Србија, дефинитивно, постаје све озбиљнији "играч" у свету туризма и странцима више не треба објашњавати где је и шта је Србија.

Наша земља је од ове године коначно прешла “мртву тачку” и почели смо да од туризма зарађујемо више новца него што наши путници могу да - изнесу. Јануар је почео спектакуларно, са зарадом од 92 милиона евра, док су наши туристи успели да у иностранству потроше “само” 79 милиона. И ове године се очекује рекордна зарада од туризма, а лане је износила 1,4 милијарде евра, чиме не могу да се подиче ни многе земље које имају море, попут Црне Горе.

У Србији је до марта већ боравило више од пола милиона гостију. Велику заслугу имају посете страних новинара, а Туристичка организација годишње организује долазак 250 страних медија.

Текст који је објављен на интерент-страници Си-Ен-Ена писала је Мери Новаковић, која је била наш гост у априлу - каже Лабовићева. - Мери је путовала по Србији и списак од 11 места које је предложила својим читаоцима је њен лични избор. Тачније, то су места која је она посетила. Довођење страних новинара се показало као одлична промоција. Тренутно је у Србији француски ТВ5 Монд, а недавно је био и британски Скај ТВ, који припрема неколико емисија о нашој земљи.

Копаоник, фото: М.Анђела

Мери Новаковић је препоручила 11 дестинација које обавезно треба посетити у Србији. Неке, попут Београда, Земуна и Новог Сада намењене су љубитељима ноћног провода, а друге поклоницима нетакнуте природе. Београд је, иначе, у прва три месеца ове године већ посетило 385.044 туриста, што је 11 одсто више него лане у истом периоду. Српска Атина је, пак, имала 42 одсто више гостију него лане.

Нови Сад, фото: Д.Дозет

Новинарка је препоручила и Суботицу због бајковите архитектуре, али и вински центар Фрушку гору, на којој се може посетити 60 винарија и 17 манастира. Љубитељима природе саветује да оду на Копаоник, Златибор или Тару. Планински центри Србије од почетка године бележе пораст долазака туриста од 12 одсто.

Дрвенград, фото: Танјуг

На списку су и места попут Ђавоље вароши, Дрвенград, у који годишње дође 250.000 гостију, као и манастир Студеница.

Златибор, фото: Танјуг

МЕСТО НА КОЈЕМ ТРЕБА БИТИ

СПОТ траје 30 секунди и носи поруку на енглеском “Србија, место на којем треба бити”.

Травел ченел је снимио три вињете са лепотама Србије у трајању од минута, као и овај краћи спот. Циљ спота је да се скрене пажња на Србију и представи нашу земљу као туристичку дестинацију. Кадрови су општи, са летњим снимцима природе, активног одмора, историје, градског предаха...

Београд, фото: З.Јовановић

СТАРИ СПОТ

ПРВО појављивање Србије на Си-Ен-Ену није прошло славно, јер је спот урађен аматерски и поткрале су се многе грешке. “Новости” су 2007. године писале о бројним грешкама, а највећа је био снимак румунске цркве на Дунаву која се види када се крстари овом реком. Спот је убрзо повучен и остао је само онај који приказује нашу културну баштину. Тадашња кампања је коштала пола милиона евра, а за спот који се сада емитује потрошено је 30.000 евра.

Извор: Вечерње новости, А.Миката




PODELI:








Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 155.827.959 посета
Тренутно на сајту: 637 посетилац(a)